Beantwoord

Verliefd op Tweelingbroer van beste vriendin?

  • 25 February 2019
  • 12 reacties
  • 287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii ik zit met een huge probleem! Ik ben namelijk sinds januari 2019 verliefd op de tweelingbroer van me beste vriendin!

hij is echt super leuk en ik kan zo makkelijk met hem praten maar ik weet niet zeker wat ik moet doen enz en me beste vriendin is bang dat als het dan uitgaan dat ik dan niet meer bij haar thuis kan komen enz,

wat moet ik doen? Ik vind hem zoooo leukkkkkk😍 en ik ben meerdere keren nagegaan of me beste vriendin er oke mee is en dat is ze, ze plaagt me er zelfs mee haha


xx Anoniem
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 February 2019, 17:20

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi

Je bent verliefd op de tweelingbroer van je beste vriendin, die hier ok mee is. Alvast fijn dat je beste vriendin hier geen probleem mee heeft. Heb je het vermoeden dat haar tweelingbroer wederzijdse interesse in jou heeft?

Je zou haar tweelingbroer wat beter kunnen leren kennen. Spreek je nu en dan met hem af, of zie je hem vaak? Closer worden met hem kan een eerste stap zijn. Eventueel kan je beste vriendin helpen bij het dichter bij elkaar brengen van jullie twee.

Groetjes
Kenshin
Ik heb wel het vermoeden dat hij me leuk vind, tja ik zou kunnen kijken hem beter te leren kennen maar hoe? Ik ben namelijk super verlegen! Ik zie hem nu en dan maar niet vaak. Soms als ik facetime met mijn beste vriendin dat komt hij ook kijken en dan is het super gezellig met hem erbij! Ik weet niet hoe ik closer met hem kan komen en ik durf ook niet aan me beste vriendin vragen om me te helpen want ik weet het gewoon niet... weet ook niet of ze wil helpen?
Als je met je vriendin afspreekt, zou je kunnen vragen of haar tweelingbroer graag meegaat. Je zou ook kunnen beginnen met hem wat vaker een berichtje te sturen. Hij vindt het vast fijn dat je interesse in hem toont. Je zou hem bijvoorbeeld kunnen vragen hoe het gaat, of hoe zijn dag was. Wie weet groeien jullie zo wel naar elkaar toe.

Groetjes
Kenshin
Ja dat zou kunnen idd, maar het is soms ook als ik dara ben dat hij zijn eigen plannen trekt dus ik weet niet echt hoe ik het moet vragen ofzo.
als ik hem vraag hoe zijn dag was dan weet hij meteen dat ik hem leuk vind dus nee hahah.

toevallig heb ik vandaag nog wel met hem geappt over mijn beste vriendin omdat die ziek is.
maar wie weet lukt het wel idk:)

nog meer tips maybe over hoe ik hem kan hinten dat ik hem enorm leuk vind?
Als je vriendin en jij wat gaan doen, zou je haar kunnen vragen of haar tweelingbroer mee zou willen. Je vriendin vraagt haar tweelingbroer mee, en zo kunnen jullie elkaar beter leren kennen.

Als je haar tweelingbroer appt over bv. je zieke vriendin, zou je kunnen proberen om dat gesprek aan de gang te houden.

Gr. Kenshin
Hoi,
ik heb ongeveer hetzelfde probleem(het zijn haar neefjes en ze is er erg close mee, en erbij weet ik soms niet op wie ik nou eigenlijk verliefd ben omdat ze erg op elkaar lijken, ik kan ze wel uit elkaar halen) alleen ik heb het erg lang voor mezelf gehouden en nu ik het heb gezegd tegen mijn vriendin zegt ze er helemaal niks meer erover en voelt het erg awkard om bij haar en haar neefjes te zijn. Het houd mij niet tegen dus ik zou zeggen ga gewoon proberen hem ze versieren lokaal is het een beetje raar.
groetjes, love_xoxo
heyyyy enorm sorry voor de late reactie. dussss afgelopen woensdag was ik bij mijn beste vriendin thuis en zou ik daar blijven eten en sávonds dan met me beste vriendin naar de bios gaan. maarrrrr toen we gingen eten ging hij tegenover me zitten en terwijl we dan aan het eten waren keek hij me soms zo schattig aannnnn. ik ben helemaal in loveeee maar ik durf geen move te maken... ik had ook is aan me vriendin gevraagd of die hem mee kon vragen naar het zwembad maar ze zei nee. zou het toch kunnen dat ze er miss toch niet oke mee is??
De tweelingbroer van je vriendin keek je schattig aan, maar je vindt het nog steeds spannend om hem te benaderen. Je vroeg je beste vriendin om haar broer mee te vragen naar het zwembad, maar hier ging ze liever niet op in.

Misschien heeft je vriendin haar twijfels bij een potentiële relatie tussen haar broer en jou. Aan de andere kant zou het gekund hebben dat ze nood had aan wat tijd samen met jou, zonder dat daar een derde bij was. Als je hiermee zit, lijkt het me goed om dit met haar te bespreken.

Gr. Kenshin
ja dat zou kunnen aangezien hij meer van de meiden houd die alles voor hem doen en ze weet dat dat bij mij niet zo is omdat ik anders ben dan dat. Dat ze nood had aan wat tijd met mij had ook gekund. In de vakantie hebben we maar 2x afgesproken dus dan zou t kunnen idd. Ik zal t is met der bespreken bedankt!
Goed dat je van plan bent dit met haar te bespreken. Ik hoop dat dat gesprek duidelijkheid zal bieden.

Gr. Kenshin
heyyy weer een update, dus dat is een tijdje geleden vind ik maar weer iets nieuws. dus aanstaande zaterdag geven we een supriseparty voor mijn vriendin en dan gaat die om kwart over vier naar de bios met een andere vriendin en dan gaan ik en de meiden het bij haar thuis alles klaarzetten en dan als ze terug komen zijn wij er allemaal enz en die dingen. maar het punt is ik ben daar als eerste dus dan ben ik bang dat ik als ik aankom alleen ben met die tweelingbroer van haar. wat moet ik doen?
De voorbereiding van de surpriseparty biedt haar tweelingbroer en jou een mooie kans om elkaar beter te leren kennen. Gedurende de voorbereiding kunnen jullie meer over elkaar te weten komen, en beter bevriend worden. Uit die vriendschap zou een relatie kunnen voortvloeien.

Heb je met je beste vriendin besproken of ze een relatie tussen haar broer en jou ok zou vinden?

Gr. Kenshin

Reageer