Vraag

Verliefd op teamgenoot


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Ik geef samen met een meisje uit mn team waterpolotraining. Maar ik ben verliefd op dat meisje. Ik heb het idee dat het wederzijds is. We praten altijd na de training nog even met elkaar. Is het een goed idee om dat dan te vragen?

Groeten Anoniem

14 reacties

Hey!

Je bent verliefd op een meisje en denkt dat zij misschien ook verliefd is op jou. Wat fijn!

Misschien kun je eerst eens vragen om eens met elkaar af te spreken bij jullie thuis of iets te gaan doen los van het zwemmen. Op die manier kun je elkaar nog beter leren kennen.
Als jij het gevoel hebt dat je er klaar voor bent om haar te vertellen wat je voor haar voelt moet je dat vooral doen, dat zou ik heel knap van je vinden!
Weet je al hoe je het precies wilt zeggen? Als je iets voorbereid is het vaak makkelijker om het ook effectief te doen.

Groetjes
Lot
Hoi, Anoniempje,

Zoals Lot zegt, kun je wat verder gaan, want jullie zijn al vrienden. Je kunt eens haar nummer vragen, zodat jullie vaker kunnen praten. Je kunt je eigen nummer anders met een briefje aan haar geven.

Als je écht romantisch wil zijn en weet dat zij verliefd op jou is, kun je misschien een liefdesbrief schrijven. Je kent het wel...

De manier van Lot is echter minder risicovol, maar die is wel minder spannend.

Groetjes,
Geen_Naam
@ xLotx

Ik weet nog niet wat ik wil zeggen. Ik heb ook een beetje bindingsangst. Maar bedankt voor de tip



onnodige quote verwijderd
@ Geen Naam


Ik heb haar nummer en we appen ook wel soms. Maar bedankt
Hebben andere mensen nog tips?
Ik denk dat het beste idee is om haar buiten de training een keer te spreken en vanuit daar verder te gaan. Je kan dit doen door haar nummer te vragen. Je kan dit doen door bijvoorbeeld na de training een gesprek te starten en te vragen of jullie hier later nog op terug kunnen komen op whatsapp...

Veel succes!
@ Alfred P

Ik heb haar nummer al. Maar vandaag zei zij tegen mij: wat ben jij toch een lief persoon. Dat was niet sarcastisch. Moet ik dit serieus nemen of niet?
Maar dankjewel voor de tip
Hebben andere mensen nog tips?
Reputatie 3
Badge +4
Vraag gewoon of ze buiten de training iets wil doen. Iets drinken of naar de bios ofzo. Als je dit niet durft face to face zou ik een appje sturen, maar meiden houden van dat het persoonlijk word gevraagd 😉 je kan naar meer tips vragen, maar als je verder wil denk ik dat dit het beste begin is 🙂.
@ Kaasplank

Hey
ontzettend bedankt voor je reactie
ik heb aan het einde van het train seizoen een uitje van de trainers zal ik het dan vragen? Maar welke tips heb je nog meer?
Reputatie 3
Badge +4
Je zou kunnen beginnen met: en vind je het leuk (of) gezellig? Zo een beetje praten hoe dat uitje was. En dan kan je vragen van: goh zou je misschien een keertje wat gaan drinken ergens?

Ik weet niet wanneer dat uitje is, maar je kan het ook eerder vragen. Van uitstel kan het alleen maar fout gaan en ga je denken van: shit had ik het toch maar eerder gevraagd! Maar als je niet zo denkt zou ik gewoon doen wat ik net heb getypt.

Succes! En ehh laat je het ff weten hoe het is gegaan? 😉
Je zou kunnen beginnen met: en vind je het leuk (of) gezellig? Zo een beetje praten hoe dat uitje was. En dan kan je vragen van: goh zou je misschien een keertje wat gaan drinken ergens?

Ik weet niet wanneer dat uitje is, maar je kan het ook eerder vragen. Van uitstel kan het alleen maar fout gaan en ga je denken van: shit had ik het toch maar eerder gevraagd! Maar als je niet zo denkt zou ik gewoon doen wat ik net heb getypt.

Succes! En ehh laat je het ff weten hoe het is gegaan? ;)

Dat uitje is ergens voor de zomervakantie. Maar dankjewel voor je tips.

Hebben andere mensen nog tips?

Je zou kunnen beginnen met: en vind je het leuk (of) gezellig? Zo een beetje praten hoe dat uitje was. En dan kan je vragen van: goh zou je misschien een keertje wat gaan drinken ergens?

Ik weet niet wanneer dat uitje is, maar je kan het ook eerder vragen. Van uitstel kan het alleen maar fout gaan en ga je denken van: shit had ik het toch maar eerder gevraagd! Maar als je niet zo denkt zou ik gewoon doen wat ik net heb getypt.

Succes! En ehh laat je het ff weten hoe het is gegaan? ;)
Dat uitje is ergens voor de zomervakantie. Maar dankjewel voor je tips.

Hebben andere mensen nog tips?
Hebben mensen nog tips?

Reageer