Verliefd op stiefbroer van 18

  • 25 May 2019
  • 5 reacties
  • 382 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 jaar en heb 2 oudere stiefbroers de oudste is 18 jaar en men vader leeft nu denk ik al een jaar of meer samen met mijn stiefmoeder, en ik doe al heel lang leuke dingen met men stiefbroer en het is altijd zo gezellig en voelt ook gwn goed mijn moeder was het al op gevallen dat we ik en hij ons anders gedragen bij elkaar en ze dacht dat we wat hadden of kregen of voor elkaar voelden maar ik zij nee maar eigenlijk is het wek zo hij doet ook al andere dingen enzo met zen nu ex vriendinnen en als die er waren was nooit zo gezellig nu is hij weer vrij en nu ben ik weer helmaal op hem het is gwn geweldig maar k weet niet wat te doen plies help xx

5 reacties

Ps wil het hem wel graag vertellen / laten merken en die dingen die hij al doet zou ik niet erg vinden en ja ik ben nog maagd!💕
hey

ik denk niet dat het heel verstandig is om met je stief broer te nemen.
hij is zwz meerderjarig en jij minderjarig. dus dat is voor hem strafbaar. en het is familie en dat is ook verboden in Nederland.

je kan het hem wel gerust zeggen... maar of het er gezelliger woord is de vraag. ik denk dat het dan echt heel ongengemakelijk woord tussen jullie. dus mij lijkt het niet heel verstandig.
maar dat is mijn menig en idee.

groetjes
bella
Hee
Idd wat @Bellablue zegt is het niet verstandig...
Als je met je stiefbroer neemt kan er een ongemakkelijke situatie komen in de familie en daarnaast is het inderdaad strafbaar... Probeer hem minder leuk te vinden en kijk naar andere jongens
succes
hey

ik denk niet dat het heel verstandig is om met je stief broer te nemen.
hij is zwz meerderjarig en jij minderjarig. dus dat is voor hem strafbaar. en het is familie en dat is ook verboden in Nederland.

je kan het hem wel gerust zeggen... maar of het er gezelliger woord is de vraag. ik denk dat het dan echt heel ongengemakelijk woord tussen jullie. dus mij lijkt het niet heel verstandig.
maar dat is mijn menig en idee.

groetjes
bella

Ja je hebt ook wel gelijk maar het is ook ik weet niet of hij me leuk vind want hij is heel aardig en lief tegen me enzo maar mis is dat wel gwn wat oudere broers doen ik weet het niet want die heb ik nooit gehat. Maar ik vind het niet fijn als we samen zijn en gezellig wat doen samen en hij dan niet weet wat ik denk en voel dat voelt verkeerd dus ik wil het hem wel graag laten weten! Ik probeer het ook maar het is lastig het te laten merken en onze band te laten blijven ziet hij me nou als zijn zusje of meer dat is het ook gwn denk ik
hey

broers zijn niet altijd even lief maar het kijkt er op dat jongens als stief broer en zusje liever doet. mijn stief broer geeft maar 2 mensen in z'n omgeving knuffels en dat ben ik en z'n vriedin.

misschien ziet jou broer je als zijn liever kleine zusje...

je kan best de waarheid tegen je broer zeggen maar doe het dan wel als jullie met z'n 2en zijn.

groetjes
bella

Reageer