Vraag

verliefd op Roblox jongen

  • 6 March 2019
  • 3 reacties
  • 496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal.
Ik ben een meisje van 17 en heb een obsessie m met roblox, de echte rede erachter is dat ik daar een hele knappe jongen ontmoet heb in een van die adoptie spellen. Om indruk op hem te maken heb ik 50 euro uitgegeven aan Robux en heb ik nu geen geld meer over kleding te kopen in de lente. Als samen met hem speel, speel ik tegelijk ook met mezelf. Mijn moeder betrapte mij erop toen ze mijn was in de kast wilde leggen. Ik vertelde haar dat ik gewoon jeuk had. Op school pestte mijn vrienden me omdat ik Roblox speel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel ook ontzettend kinderachtig vind maar de jongen waarmee ik omga niet. Ik heb hem gevraagd om mee te Minecraften maar dat wilde hij niet omdat hij zijn geld al aan Fortnite had uitgegeven. Ik word zo gestresst van dit leven ik houd dit niet vol :(((((((. Daarnaast wordt ik betast door mijn opa maar dat is niet zo erg als dit.

3 reacties

" Daarnaast wordt ik betast door mijn opa maar dat is niet zo erg als dit."
Het lijkt mij verstandig om die kwestie met de rest van je familie te delen, omdat dat natuurlijk niet acceptabel is.
Dat jij nog met roblox speelt is niet erg dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, want er zijn mensen die 20 zijn die dat ook spelen dus heb schijt aan de mensen die het kinderachtig vinden. Je zou de jongen zijn insta of snap vragen als dat kan.

'Daarnaast wordt ik betast door mijn opa maar dat is niet zo erg als dit.'

Dat is wel heel erg, je opa hoort je niet te betasten. Focus je maar op dat van je opa want dat is heel belangrijk. Je kan het aan je ouders vertellen, maar je moet er wat doen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt xx
Reputatie 2
Badge

Dat is vervelend ,

je kunt zijn nummer vragen of insta /snap 

Als ik mag vragen is die jongen Nederlands?

want als hij Nederlands is is een relatie wel mogelijk .

En dat je word betast door je opa vind ik niet oké 

Soms moet je brutaal zijn Zeg gwn Nee/Stop of een andere Manier waarop je kan laten merken dat je het niet fijn vind 

XXX

Reageer