Beantwoord

verliefd op oom mijn oom!!

  • 4 August 2019
  • 3 reacties
  • 799 Bekeken

Badge
Ik ben een 12- jarig meisje en ben verliefd op mijn oom van 27! Wat moet ik doen. Ik weet niet of hij ook op mij is, maar ik hoop van wel. Ookal is dat niet mogelijk!! Want ik ben gelovig een mag geen relatie met een familie lid hebben, en mag ook geen sex voor het huwelijk hebben, want dat staat in de bijbel. Ik ga vaak met hem om en app ook veel met hem. Maar ik weet niet wat ik moet doen hopelijk kunnen jullie mij helpen!!!
x
onmogelijke liefde.
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 August 2019, 01:47

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo!

Ik hoop eigenlijk niet dat je oom op jou is, dat mag/kan namelijk echt niet. Misschien is het gewoon een gevoel dat je hem gewoon ''leuk'' ''leuk'' vind. Niet dat je verliefd bent. Je bent minderjarig dus het mag het sowieso niet. Misschien moet je eens goed met je oom gaat praten? Je kan natuurlijk hem altijd appen maar niet meer want dan is je oom strafbaar!

Groetjes,

Britt
Hey,
Je moet niks met je liefde doen. Het is strafbaar en onmogelijk.
Gewoon niks meer aan doen. Vergeten is natuurlijk heel lastig, en dat kan een lange tijd nodig hebben.
Ik zou er ook niet met familie over praten, want dan is er een kans dat de relatie tussen jou en je oom alleen maar kil en nooit meer hetzelfde (op een negatieve manier) wordt.
Hopelijk doe je er niets met de liefde voor je oom, en wel iets met de antwoorden op dit topic.
Xx
PS je zou je gevoelens wel op kunnen schrijven, dat vind ik altijd helpen.

Reageer