Vraag

verliefd op nicht

  • 13 June 2019
  • 1 reactie
  • 871 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
ik ben verliefd op mijn mooie en aardige nicht en ik denk dat ze mij ook wel ziet zitten soms stoeien we is met elkaar en dan raak ik haar borsten aan en zij soms mijn piemel en soms knijpt ze in mijn billen en dan doe ik het terug wat heel lekker is en bij het stoeien lig ik soms op haar en zij soms op mij ik wil wel meer alleen ik wil het niet verderbrengen dat het seks wordt gwn zoenen ofzo. en ook zit er 7 jaar verschil tussen ons want ik ben 14 en zij 21 niet te maar we zijn gewooon even lang en vroeger heeft ze mij heel vaak naakt gezien dus wil ik vragen of iemand tips heeft omhet wat verder te brengen tot zoenen ofzoeits

1 reactie

Hoi

Je hebt gevoelens voor je nicht, en knuffelt soms met haar. Jullie verschillen zeven jaar.

Je vraagt je af hoe je jullie huidige band verder kan brengen, en bijvoorbeeld te zoenen. Het verstandigste lijkt me om met je nicht te bespreken wat jullie van elkaar verwachten. Jij kan zeggen wat je wel en niet zou willen, en ook je nicht kan vertellen waar ze wel en niet aan toe is. Samen zouden jullie kunnen bekijken wat kan.

Vaak heeft men commentaar op een relatie tussen neef en nicht. Ook kan het dat je omgeving een leeftijdsverschil van zeven jaar niet zal goedkeuren. Heb je een vermoeden hoe je omgeving zou kunnen reageren?

Groetjes
Kenshin

Reageer