Skip to main content

Verliefd op mn AK docent

• March 26, 2026
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal,

Ik ben een meisje, 18 jaar, dus ik mag nog heel even op dit forum blijven, dus ik wil met jullie hebben over waarschijnlijk deze laatste topic. 
Ik ben al bijna 3 jaar verliefd op mijn aardrijkskunde docent. Hij is 39 jaar en totaal niet knap, hahaha. maar zijn innerlijk is echt zo mooi.

Ik weet niet of dat hij weet dat ik verliefd op hem ben, maar als hij alle hints bij elkaar zet zou hij het wel moeten weten. Want soms is het echt heel erg obvious.
Wij hadden een tijdje dat we elkaar gewoon leuke cadeautjes gaven die wel betekenis hadden, maar niet te zwaar waren. Daar zijn we nu helaas wel een beetje mee gestopt. Hij vraagt soms persoonlijke vragen, maar zeker niet over de grens heen of zo. 
volgende week heb ik weer een gezellig bijklets momentje met hem en daar heb ik heel veel zin in. Ik weet dat het niks kan worden, maar soms ben ik toch wel een beetje delulu. Hij heeft geen vriendin, hij heeft dat al jaren niet meer gehad. Aangezien ik 18 ben, heb ik toch nog aan hoop maar ik weet ook gewoon dat er niks kan worden, dus ja, delulu maar ook realistisch haha.

In de vakantie sturen via teams vaak foto’s naar elkaar en soms sowieso al foto’s naar elkaar en het is heel gezellig.

Wat vinden jullie ervan? Gaat dit te ver of mag ik er gewoon stil van genieten en hij eigenlijk ook al een beetje?

laat het me weten! Ook als jullie leuke verhalen hebben over jullie docenten. Lagen we hierin een soort confession club maken.

Love you all!

1 reactie

Aulire
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 28, 2026

Als je foto's stuurt en privé contact hebt, wil hij vast wel meer, alleen durft hij dat niet.
Dit had ik ook 2 jaar terug met een tijdelijke docent (41).
Maar 3 maanden nadat hij weg was van onze school hoorde ik niets meer van hem en ook zijn telefoonnummer was opeens niet meer actief.