Verliefd op mijn teamleider

  • 28 May 2019
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou daar gaan we dan...

ik werk als sinds een tijdje bij de albertheijn als vakken vuller een beetje werk ervaring op doen kan geen kwaad dacht ik. Nou het kan ook geen kwaad maar sinds de laatste tijd krijg ik meer gevoelends voor mijn teamleider. Ik merk zelf ook dat ik hem graag opzoek in het magazijn als ik dan kratjes moet pakken en dan gaan we gewoon gezellig praten. Het enige is dat hij ook beste wel naar mij toe trekt en duidelijk aan mijn kant staat. Ik vind het wel heel leuk zijn aandacht en ga der ook steeds meer op in. Aleen de laatste tijd zie ik hem niet zovaak meer en ik merk ook aan mezelf dat hij werk eigelijk leuk maakt maar, ik weet dus eigelijk niet echt wat ik er mee moet doen en hoe ik er mee moet omgaan.

iemand tips of heeft hetzelfde mee gemaakt?

1 reactie

Hey @Anoniempjeeeh .

Je bent verliefd op je teamleider van de Albertheijn.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar ik ga er van uit dat je nog in de puberteit zit het is dus volkomen normaal om verliefd te zijn dat is 1.
Zelf ben ik ooit ook verliefd geweest op een ouder iemand, al weet ik niet of diegene ouder is dan jou ( maar dat haal ik uit de teamleider functie ) .
Als je niet zeker weet of hij je leuk vind is dat natuurlijk heel moeilijk.
Ik zal je een paar tips geven hoe je dat misschien het beste kunt aanpakken..

Tip 1
Ga op onderzoek uit, ga kijken of hij jou ook ziet zitten.
Dat kan op verschillende manieren:
  • Laat iemand anders het voor je een beetje 'onopvallend' vragen.
  • Of ga zelf praten met diegene en vertel over je gevoelens.
Tip 2
Stel jullie vinden elkaar beide leuk geef elkaar dan wat ruimte om elkaar beter te leren kennen. Wel natuurlijk afspreken enzovoort maar niet gelijk claimen want dat kan voor veel argwaan zorgen.

Ik hoop dat je wat kunt met deze tips. Wil je nog meer dingen vragen kan dat natuurlijk altijd 😉
Liefsss Just Helping.

Reageer