Beantwoord

verliefd op mijn neef en ik denk hij op mij

  • 28 August 2019
  • 4 reacties
  • 1046 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 14 hij ook hij is maar 1 maand ouder dan mij en we zijn allebij zeg maar best wel ja geil en we zijn ook best wel close en laatst waren we naar een festifal gegaan en daar had je verschilende shows en bij een daarvan zat ik boven hem en hij leunde naar achter en me benen stonde een beetje open en hij kwam dus bijna tegen me poenani aan en ik werdt best wel opgewonden en dus legde ik mijn armen over hem heen en toen pakte hij mijn hand en legde op zijn borst en ik voelde zijn hardslag toen pakte hij mijn hand en begon die met mijn hand een soort knijp beweging te maken waardoor ik in zijn borst kneep wat ik eigenlijk best fijn vond en dus de rest van die show zat ik gewoon een beetje aan hem en toen ik heel even me hand weg haalde pakte die me hand gelijk en legde hem weer op zn borst maar het is mn achter neef dus het kan toch gewoon en ik zou hem eigenlijk graag willen zoenen en meer
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 August 2019, 23:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Kan gewoon hoor! Ik zou hem gewoon zoenen en neuken.
Als jullie je beiden hierbij goed voelen is er geen reden om niet verder te gaan, zeker omdat hij je achterneef is en niet je gewone neef. Ik zou gewoon doen waar jullie zin in hebben en jullie geen zorgen maken. Succes
Als jullie je beiden hierbij goed voelen is er geen reden om niet verder te gaan, zeker omdat hij je achterneef is en niet je gewone neef. Ik zou gewoon doen waar jullie zin in hebben en jullie geen zorgen maken. Succes
Thnx

Als jullie je beiden hierbij goed voelen is er geen reden om niet verder te gaan, zeker omdat hij je achterneef is en niet je gewone neef. Ik zou gewoon doen waar jullie zin in hebben en jullie geen zorgen maken. SuccesThnx

Ggd xxx😘

Reageer