Vraag

Verliefd op mijn mentor en hij ook olM

  • 18 December 2018
  • 2 reacties
  • 440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds dit jaar een nieuwe mentor hij is 30 jaar oud en niet lelijk ofzo . Thuis loopt het niet Zo lekker en hij weet dat ook elke dag ben ik altijd al om 8 uur op school door de busverbinding terwijl ik pas half negen moet beginnen. En dan zie ik hem rond achter uur binnenkomen bij de school en dan loopt ie altijd naar me toe en lacht ie zo leuk enzo. Ik heb veel steun aan hem en omdat ik altijd twee uur moet wachten op school gaam
we altijd Samen proefwerken nakijken enzo en haalt ie altijd was lekkers uit de aula voor ons. Ik heb 5 x in de week les van hem en als ik wat vraag dan komt ie altijd dichtbij en raakt hij me aan enzo. Ook tijdens de lessen als ik ff rondkijk probeert hij altijd oogcontact te maken en dan lacht hij enzo ik vindt hem echt leuk en ik weet niet of hij mij ook leuk vindt wie kan me helpen ????

2 reacties

Tsja.
Laat ik maar lekker bot beginnen:
Het is niet verstandig om een relatie te hebben met iemand die zoveel ouder is.
Daarnaast is het volgens mij strafbaar als je een relatie krijgt.
En het is al helemaal geen goed idee om een relatie met een leraar te hebben.

Mocht je echt willen weten of hij je leuk vind: Vraag het. Lekker simpel.

Reminder: de schoolleiding vind Leraar-leerling relaties al helemaal niet fijn en tsja. Ze dien dan ook zo veek mogelijk om het te vermijden.
Kijk als iemand snapt wat je bedoeld ben ik het wel ik ben zelf niet verliefd geweest op een leraar maar wel iemand die door bepaalde reden geen relatie met mij kon hebben verliefd zijn overkomt je daar kies je niet voor maar als ik je verhaal zo lees denk ik eerlijk gezegt dat je mentor niet op jou is hij probeert je gewoon te steunen maar jij vatte het verkeerd op ik zou als ik jou was 2019 fris beginnen en hem proberen te vergeten en ja dat is moeilijk i know

Reageer