Verliefd op mijn docent

  • 13 November 2018
  • 2 reacties
  • 323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik ben een meisje van 16 en ik was een keer in een soort bar daar heb ik met een jongen gezoend we hadden een relatie en toen vertelde dat hij op een school ging werken en toen ongeveer een week later stond hij ineens voor mijn klas dat is nu 3 weken geleden (Btw hij is niet een vies mannetje hij is 22) wat moet ik doen!?

2 reacties

Hoi

Je hebt een relatie met een jongen, en later bleek hij een leraar op je school te zijn. Ik kan me voorstellen dat dat lastig is voor jullie beiden. Wat zegt je vriend hierover? Als leraar wordt van hem verwacht dat hij een bepaalde afstand behoudt met zijn leerlingen, maar aangezien jullie elkaar al eerder kenden, is dit een andere situatie.

Ik vrees er een beetje voor dat, moest deze relatie bekend worden, zowel je vriend als jij in de problemen komen. Je vriend zou bijvoorbeeld zijn baan kunnen verliezen.

Hebben jullie dit al besproken?

Groetjes
Kenshin
Klinkt heeeeel bekend hahah (pretty little lairs)

Ik denk dat het wel kan maar onverstandig is het zeker....

Hij kan daar echt heel erg voor in de problemen raaken.

Als juikie beide nog wel elkaar leuk vinden enzo zou ik zoizo op school gevoelens negeerden dat kan gewoon heel slecht afloopen.... Maar ik zie het niet als iets Fouts hoor als juilie dat beide willen en zo is het (in mijn oogen niet erg)

Mischien kan je dat met hem bespreeken👍🏻

Reageer