Skip to main content
Vraag

verliefd op mijn beste vriendin… en zij op mij?

• May 5, 2026
  • 0 reacties
  • 28 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal ik ben al best lang niet ingelogd geweest op het form. Sorry daarvoor want ik wilde jullie nog bedanken voor alle reacties op mijn vorige topics dus bij deze dan maar denk ik. Beter laat dan nooit toch??😅😇

maar goed uhm ja zoals al aan de titel las ben ik verliefd. Eerst vond ik haar leuk en toen dacht ik dat ik haar niet meer leuk vond maar de vlinders waren gwn even weg. Ik merk eigenlijk dat ik steeds meer om haar begin te geven en het beste voor haar wil, zelfs als dat zou betekenen dat ik nummer twee voor haar wordt… ze is geweldig in alles wat ze doet en ze is heel aardig en grappig en echt zichzelf en dat durft ze ook te zijn bij mij en dat vind ik zo fijn aan haar. Ze is heel lief en echt iemand waar ik graag bij wil zijn. Ik mis haar steeds vaker, ik heb over haar gedroomd, ik krijg het warm in haar buurt en zweethanden 🥲 lekker dan. Ook steeds vaker fantaseer ik over een toekomst samen en het doet pijn te denken dat ik in de toekomst misschien met iemand anders heb. Ik wil bij haar zijn.  

dat brengt me tot het volgende dat ze mij ook wel eens leuk kan vinden maar dat weet ik niet zeker. 

nu is mijn vraag of ik het zal zeggen want het wordt steeds moeilijker het geheim te houden. En ik begin van haar te houden alsof ze mn vriendin is en niet beste vriendin. Het voelt alsof ik met haar in een relatie zit en ja dat is heel fijn maar niet de waarheid. Ik ben bang dat als ik het zeg we niet meer samen kunnen zijn. Dan kan ik niet meer samen met haar knuffelen wss en zal ze niet snel meer mij knuffelen bij logeren. 

echt als ik naar ons kijk lijken we wel een stel maar ja als het dan ooit uitgaat is dat wel ongemakkelijk en ja aaaaaaaaaaaaaahhhhh 

ik wil gewoon tegen haar kunnen zeggen dat ik van haar houd ❤️🥲

ps: dit verhaal komt vaker voor maar vond het ook fijn even op te schrijven en te delen, dan voelen reacties ook persoonlijker. :)