Vraag

Verliefd op mijn beste vriendin

  • 14 January 2023
  • 0 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Dit zal raar klinken, omdat ik open over mijn homoseksualiteit ben op het forum. Ik ben er sinds een jaar geleden over uit dat ik op jongens val en ging er dus vanuit dat ik homo was. Maar sinds de afgelopen week ben ik begonnen te twijfelen door een meisje waar ik contact mee heb.

Ze is een goeie vriendin van mij en ze woont in Duitsland. Ons gevoel van humor is flirten met elkaar en seksuele grappen enzo, dat is voor ons niet raar omdat het toch nergens naartoe gaat, aangezien ik “homo” was. Dit doen we al meer dan een jaar, maar ook leer ik Duits voor haar onlangs dat ik Duits heb laten vallen (ik deed het slecht op school en de Duits docent kon niet fatsoenlijk of eerlijk toetsen dus ik haalde het nooit). 

Een paar dagen geleden hadden we het over manieren van “ik hou van je” zeggen, vriendschappelijk en romantische context, maar ik begon ook over “ik ben verliefd op je” en toen zei ik dat in het Duits tegen haar (als voorbeeld natuurlijk) maar ik kreeg daardoor kriebels in mijn buik.

Toen ben ik gaan twijfelen of ik misschien verliefd op haar ben, en sinds gisteravond weet ik het zeker. Ik heb de hele dag en nacht alleen maar aan haar gedacht. Ik wil haar zoenen, knuffelen, alles eigenlijk wel. Ik ben ook voor het eerst opgewonden door iemand. Dat heb ik nog nooit gehad omdat ik deels aseksueel ben, maar ik heb ook seksuele gevoelens voor haar. Het liefst zak ik door mijn knieën en doe alles voor haar, maar ze heeft natuurlijk niet dezelfde gevoelens voor mij (dat weet ik onlangs dat ik mijn gevoelens niet heb gedeeld).

Ze is wel vrijgezel dus laat me weten als er een manier is waarop ik haar ook verliefd kan krijgen. Ik zou haar zo graag mijn vriendinnetje willen en kunnen noemen.. Hoewel het me moeilijk lijkt omdat ik transgender ben en ik bang ben dat ik daardoor minder kans maak dan een biologische jongen kans zou maken. Daardoor heb ik meer dysforie.

Ik denk dat ik biseksueel ben en ik zal mijn bio aanpassen. 

Heeft iemand tips?


0 reacties

Geen reactie

Reageer