verliefd op mijn beste vriend, help.

  • 25 March 2020
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

hoi allemaal! ik ben Lise en ik ben 16 jaar.

we zijn een vrienden groep met 2 meisjes en 2 jongens, en sinds kort ben ik verliefd op een van mn beste vrienden. mn andere 2 vrienden weten hiervan en zij vinden het ook leuk. die jongen waar ik verliefd op ben noem ik even Sem. ik vond het nooit erg als hij aan me zat of naast me lag en zo een dingen, (ik ken hem trouwens sinds groep 1) maar de laatste paar weken heb ik gemerkt dat ik hem ook echt leuk vind. als we aan het video bellen zijn word ik snel rood en ook als hij me schat enz noemt. hij maakt ook veel grapjes over dat we een relatie hebben en dat soort dingen. mn andere vrienden geven ook hints maar vgm heeft hij niet in de gaten dat het serieus is.  ik heb gisteren tegen hem gezegd dat ik een crush heb en hij vroeg dus ook wie het was en zei zelf ook van ik? maar dat negeerde ik een beetje. ik weet niet wat ik moet doen , ik wil het hem wel vertellen maar ben ook bang dat hij mij afwijst en onze vriendschap verpest is. 

heeft iemand hier ervaring mee of tips?

heel erg bedankt xx Lise.


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Vraag hem of hij het sireus Wil. Zo te zien Wil hij misschien wel met je. Je Kent hem goed, dus kan dat een perfecte relatie worden Meer tips heb Ik niet, Ik wens je succes! 

Badge

Vraag hem of hij het sireus Wil. Zo te zien Wil hij misschien wel met je. Je Kent hem goed, dus kan dat een perfecte relatie worden Meer tips heb Ik niet, Ik wens je succes! 

heey dankjewel! ja het probleem is dat ik het niet aan hem kan vragen omdat we vaak grapjes erover maken en ik niet weet of hij het serieus bedoelt 

 

vertel hem gewoon wat je voor hem voelt, want met niks zeggen schiet je niks op. :) misschien reageert hij er wel heel goed op, en zo niet dan zal hij het vast niet erg vinden aangezien jullie zulke goede vrienden zijn. <3 succes

Badge

vertel hem gewoon wat je voor hem voelt, want met niks zeggen schiet je niks op. :) misschien reageert hij er wel heel goed op, en zo niet dan zal hij het vast niet erg vinden aangezien jullie zulke goede vrienden zijn. <3 succes

dankjewel!! ik denk dat ik het binnenkort wel ga vertellen <3

Heyy

Ik denk dat je het best kan praten met hem, denk dat dat het beste is voor jullie vriendschap. Heb zelf geen ervaring met verliefd zijn dusja:)

Groetjes

Kaas123

Reageer