Vraag

Verliefd op mij beste vriend

  • 25 January 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,
Dit verhaal is vrij ingewikkeld, maar ja is niet alles ingewikkeld als je 16 bent toch. Ik vind dus mijn beste vriend al een paar maanden leuk, nou dat denk ik. Je weet wel de eeuwige vraag of je de aandacht leuk vind of echt de persoon. Maar dit is niet belangrijk voor het verhaal.
Deze jongen, we noemen hem even A ben ik nu 2 jaar bevriend mee. Vorig jaar vond hij een goede vriendin van mij leuk genaamd V. Ik wist dat het ook wederzijds was dus ik ging hun koppelen wat ze waren echt leuk samen. Nou het een lijdt tot het ander en ze hadden 6 maanden lang een relatie. Het ging uit omdat E niet lekker in haar vel zat en wat tijd voor zichzelf nodig had, en vriendjes zijn soms echt vermoeiend.
Nou het is nu 6 maanden later en ik ben natuurlijk nog steeds met beide bevriend. Na de hele tijd van beide het verhaal horen, ze gaan met elkaar praten, ze moeten weer huilen, ik ga ze weer troosten begint het eindelijk een beetje normaler te worden behalve dat ze elkaar nu maar gewoon zijn gaan negeren.
Die A is mijn beste vriend en ik denk dat ik heb wel leuk vind. Maar dit zou ik natuurlijk nooit tegenover V kunnen doen want zij is ook een goede vriendin van mij. Allemaal een vrij ingewikkelde situatie.
Nou zit je ff want het wordt nog erger. Een paar weken geleden had V op een feestje met een andere jongen gezoend dus ik moest natuurlijk dat weer aan A gaan vertellen want anders gebeurde dat op school en werd het veel erger gemaakt Hij reageerde er vrij oké op wat ik niet had verwacht.
Gister ging ik met hem naar een cafeetje toe en toen vroeg ik daar over en hij zei "Ja ik vond het natuurlijk niet leuk maar ja ik heb ook gewoon al met iemand anders gezoend." Ik wist hier helemaal niks van, niemand van onze vrienden groep. Dus ik "moest" wel lachen maar ik vroeg natuurlijk wie. Hij vertelde dat ik diegene wel kende namelijk O. Ik was vrij geshockeerd omdat O een hele goede vriendin van mij is en ook van hem. Ze zijn blijkbaar meteen naar 3 base gegaan.
Ze hadden gezoend op een feestje van hem nadat iedereen weg was gegaan en het huis leeg was. Ze bleef nammelijk bij hem slapen omdat ze niet naar huis kon. Het punt is dat hij eerst aan mij had gevraagd of ik bij hem wou slapen omdat "hij anders alleen moest slapen in zn huis en dat is k*t." Ik was een beetje overvallen en was zo van ehm nee ik slaap wel bij een andere vriendin. Hierna had hij dus O gevraagd en die zij ja.
Hij zij gister van "Ja het was ook wel de drank maar ik bedoel we wisten allebei wat er gingen gebeuren toen ze ja zei tegen mij over alleen in mijn lege huis slapen."
Nu ben ik helemaal verward van wat nou als ik wel ja had gezegd. Was het dan ook gebeurd, dan had ik gewoon de jongen die ik leuk vind gezoend. Maar mijn verstand is blij dat ik nee had gezegd want wat als het ook was gebeurd. Heb ik en mijn vriendschap met hem letterlijk verneukt en ook die van mij en V. Denk ook niet dat mijn vriedinnen groep het een goeie actie had gevonden. Alles was nog ingewikkelder dan dat het als is, dus het is goed dat ik nee heb gezegd. Maar ik ben toch best jaloers. AHH het is zo verwarrend, stomme emoties.
Als je tot hier hebt gelezen, bravo! Dit was meer een manier om mijn verhaal kwijt te kunnen maar advies is altijd welkom.
Groetjes de Dramaqueen

1 reactie

Je weet wel de eeuwige vraag of je de aandacht leuk vind of echt de persoon.

Er is maar 1 manier om deze vraag te beantwoorden en dat is door afstand te nemen van hem. Als je de aandacht verminderd en je blijft constant aan hem denken dan is het de persoon, mits je natuurlijk wel aandacht van iemand anders krijgt.
Sowieso werkt afleiding zoeken om meer over je eigen leven te weten te komen, aangezien je dan merkt wat je het meeste mist.

Reageer