Hallo,
ik ken haar al vanaf deze nieuwe schooljaar.
ik wist niet dat ze een vriendje had.
ik praat bijna elke dag met haar ook in de vakanties en we spelen altijd online spelletjes samen.
Ze vroeg in de kerst vakantie of ik iets voor haar had. Ik zei dat ik op haar verliefd bent. En zij zei dat ook. Toen 1-2 weken later zei ze dat ze een vriendje heeft al bijna 2 jaar. Nu is het al bijna 3 maanden verder en ze houd nog steeds van mij en haar vriendje.
als iemand iets vraagt over haar vriendje word ze helemaal boos en zegt ze bijna alles over hem. Het is blijkbaar een hele grote afstand relatie. Ik vroeg een keer: wat houd je tegen om bij mij te zijn? Zij zei dat ze net zoveel van mij en hem houd. Als ik alles lees wat ze gezegd hebt over haar vriendje, dan houd haar vriendje niet meer van haar ze word gewoon slecht behandeld. Soms voel ik me depressief door deze situatie. Omdat ik eigenlijk een tweede keuze ben. Ik wil haar niet verlaten ik hou heel veel van haar. Kan ik iets doen? Valt er iets te doen?
vergeten bij te zeggen, ze ziet alleen hem in de vakanties maar deze vakantie wou ze gaan om alleen te kijken of ze op hem nog verliefd is. Maar ze is deze vakantie niet gegaan. (Ik weet de reden niet)
Bladzijde 1 / 1
op welke manier wordt ze slecht behandeld ? als ze fysiek of mentaal echt pijn wordt gedaan moet er denk ik professionele hulp bij komen en zij moet alle banden breken hem hoe lastig het ook is. probeer er alsnog met haar over te praten maar dan objectief ( feitelijk ) want jij hebt natuurlijk een mening over dat vriendje en houd van haar en wil waarschijnlijk dat het uitgaat tussen hen. het is belangrijk dat zij een keuze maakt want nu wordt jij er alleen ongelukkig van . en zij misschien ook als zij een onprettige relatie heeft. voor de rest heb ik er niet veel over te zeggen
jessefs
jessefs
Hallo Jessefs
zo ver ik weet word ze niet fysiek mishandeld.
ik ben een beetje bevriend met haar vrienden en die zeggen mij dat ze niet durft om nee te zeggen.
Die vriendje geeft niet om haar zoals ik het lees. En die vrienden zeggen dat het klinkt alsof hij abusif is.
en dat ze waarschijnlijk bang voor hem is.
het enigste wat ik zeker weet is dat ze moeite hebt om nee te zeggen en ze is wilt niemand pijn doen. Want ze zegt dat ze niet zo n persoon is.
zo ver ik weet word ze niet fysiek mishandeld.
ik ben een beetje bevriend met haar vrienden en die zeggen mij dat ze niet durft om nee te zeggen.
Die vriendje geeft niet om haar zoals ik het lees. En die vrienden zeggen dat het klinkt alsof hij abusif is.
en dat ze waarschijnlijk bang voor hem is.
het enigste wat ik zeker weet is dat ze moeite hebt om nee te zeggen en ze is wilt niemand pijn doen. Want ze zegt dat ze niet zo n persoon is.
zij moet echt uit die relatie straks houd ze er nog schade aan over. het is zeker weten niet fijn om in een nare relatie te zitten. misschien kun je met die vrienden van haar praten en misschien samen naar haar toe gaan om haar te helpen vrienden moeten altijd voor elkaar klaarstaan ben ik van mening, en zouden hier moeten ingrijpen want als hij haar niet fijn behandeld dan moet ze daar snel uit. ik zou ook overwegen om haar ouders in te lichten maar dat vind ze miss niet fijn dus een vertrouwenspersoon in haar omgeving misschien ?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.