Skip to main content
Vraag

Verliefd op meisje uit mijn klas

• January 12, 2026
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Hoi, dit is mijn eerste topic( vind het best spannend) en ben een jongen.

Ik vind een meisje leuk uit mijn klas, dr vriendinnen zeggen dat ze mij leuk vind alleen weet ik niet of dat waar is, als het niet waar word ik waarschijnlijk uitgelachen door mijn klas. Als ze wel op me is en webben een relatie en het gaat uit dat zit ik met mn ex in de klas en dat lijkt me ook niet fijn. We kunnen wel vrienden blijven maar dan is het toch anders.

Dus eigenlijk vind ik dr heel leuk maar die reden houd me een beetje tegen.

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

Slechte reden, eerlijk gezegd.  Als je haar echt leuk vindt en zij jou: ga ervoor.  Je ziet wel wat ervan komt.  Misschien blijven jullie wel altijd samen en wordt het samen in de klas zitten nooit ongemakkelijk.  En beter een beetje ongemakkelijk als het uit is dan spijt dat het nooit iets geworden is omdat je twijfels had.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 12, 2026

Hoi,

Hoezo moet jouw klas je daarvoor uitlachen? Zij hebben toch niet de moed om te vragen? Dus vraag haar of anders zul je niet ontdekken of ze jou ook leuk vindt. En wijst ze je af? Dan ben je dapper geweest om te vragen. En jouw ex hoort het niks te schelen. Ze moet juist blij voor je zijn dat je de ware hebt.

Succes en houd ons op de hoogte.

Groetjes,

ghast

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

Schrijf een briefje en doe daar iets romantische bij een roos en doe het zo dan maak je ook een beetje indruk op haar .

maar hoe dat meisje tegen je in de klas kijkt ze veel naar je of als jullie na elkaar kijken begint ze dan te lachen .

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 13, 2026

Hey! Welkom hier! Je kijkt al ver vooruit en dat is vaak heel goed, maar dat hoeft met dit niet hoor :) ! Als jij haar leuk vind en zij jou ook hopelijk, dan zou ik niet denken aan wat als het uit gaat dat hoeft echt niet. En dat zou dan ook voor haar gelden toch ? Het is goed van je om na te denken over hoe dingen gaan maar met verliefdheid is dat nou net even niet mogelijk 😉 en het is veel te leuk en fijn om niet te doen. Je bent ook een beetje bang voor wat andere kinderen gaan vinden, dat begrijp ik goed maar dat hoeft ook niet. Zij willen het zelf ook wel met iemand en ze zullen je echt niet gaan pesten hierom want dan gebeurt dat met hun zelf ook. Als jullie elkaar leuk vinden dan is dat geweldig. En denk maar: alles wat jij voelt hierover heeft zij net zo. Nu dus eerst nog zeker weten of ze jou leuk vind, als haar vriendinnen dat echt menen zal het vast wel zo zijn toch? Durf je haar dan te vragen? Zie je haar wel eens buiten school? Ik hoop dat het lukt! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 16, 2026

Heyy, ik denk niet dat je je tegen moet laten houden omdat ze bij je in de klas zit. als het uit gaan en jullie goed uit elkaar gaan is het waarschijnlijk niet zo'n probleem. als haar vriendinnen zeggen dat ze je leuk vind is dat waarschijnlijk wel waar. groetjess