Beantwoord

Verliefd op meisje uit klas

  • 26 May 2019
  • 4 reacties
  • 770 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help! Ik heb een super leuk meisje in de klas zitten alleen ik ben bang dat ze niet verliefd op mij is ik heb haar al een keer gevraagd in groep 6 toen zei ze nee ik spreek vaak met haar af maar ik durf het gwn niet nog een keer te proberen dat was ook inmiddels een paar jaar geleden ik stuur kusemojis naar haar en laten weten dat ik haar knap vind laatst was ik op kamp met de hele klas en heb ongeveer in de avond een brief / papiertje aan haar gegeven en er stond op dat ik van haar hou enzovoort nou dus ik was van plan om die volgende dag haar te vragen op een goed moment alleen dat wilde niet echt ik wil ook dat niet dat iemand anders er bij staat ik wil dan alleen met haar praten en dan vragen alleen ik weet niet zo goed hoe ik dat het beste kan doen zodat ze ja zegt ik weet geen goede manier

Laat alstubleift een reactie achter hoe ik haar het beste kan fixen
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 May 2019, 00:11

Bekijk origineel

4 reacties

Hey @GwnAnoniem99 .

Wat leuk dat je al zo lang gevoelens hebt voor een meisje! SUPERCUTE😍.
Wel kan ik me er bij voorstellen dat na die afwijzing in groep 6 het nu moeilijk voor je is om haar opnieuw te vragen.
Wel zou het een aanleiding toe kunnen geven dat je wel echt om haar geeft, en dus ook echt alles er voor zou doen om met haar een relatie ( verkering ) te kunnen krijgen.
Ik begrijp ook dat je het liever wat privé doet met niet iedereen erbij.
Hier heb ik een paar tips waar je het e.v.t. kunt doen en hoe! 😉

tip 1
Bij je eigen thuis ( vraag dan wel even toestemming aan je ouders of je mag afspreken en zo dat voorkomt een heel awkward gedoe ) .
  • Maak het dan een beetje gezellig , en ga bijvoorbeeld ook een film kijken zodat het al een beetje op een date lijkt.. En misschien kun je haar dan vragen?
Tip 2
Ga naar een park of speeltuin whatever ( buiten ) .
Ook dan kun je het gezellig maken door bemiddel van een wandeling, gezellig zitten op een bankje en kletsen. En wie weet kun je wel een kleinigheidje kopen voor haar?

Laat ook goed voor je verteld dat je haar nog steeds leuk vind weten dat je echt veel om haar geeft en al die tijd op haar gewacht hebt. Meisjes zijn eenmaal argwanender dan sommige jongens.

Ik hoop dat je hiermee wat kunt!!
Liefs Just Helping.
bedankt voor alle tips ik kom hierdoor veel verder
Reputatie 4
Badge +5
Hoi! Dit heb ik ook:
Al vanaf de 2e klas ken ik een heel mooi meisje
Ik heb haar al eens eerder verkering gevraagd maar ze zei nee. Nu wil ik haar toch nog vragen, maar ik weet niet hoe. Ik heb haar al een brief geschreven, maar werkt dit wel? Wat kan ik wel doen? Heeft iemand tips? Ze heet trouwens: Larice, echt een hele lieve mooie meid!
Serieus ik meen het en ik wil verkering met haar
Ik durf het niet zelf te vragen!
Love is the best thing in this world!

Ik ken het, ik heb het dan met een jongen (ben een meisje) Idd na die afwijzing is het wel moeilijk maar probeer haar te vragen om ergens te zijn waar niet veel mensen zijn / alleen en vertel haar dan wat je voor haar voelt, ook moet je wel indruk op haar maken door een beetje stoer te doen of voor haar op te komen als er iets is, bijvoorbeeld ze valt etc. probeer er naar toe te rennen en haar echt laten zien wat je voor haar voelt, probeer echt zo veel mogelijk indruk te maken, wat je ook kan doen is iets voor haar kopen, denk aan een hartje van chocola of Tony Chocolonie en haar te laten weten wat je voor haar voelt, als er een prijs aan zit wat je hebt gekocht is het moeilijker om je aft te wijzen en gaat ze jou (denk ik) ook wel leuk vinden en misschien na dat je iets voor haar hebt gekocht vraagt zij jou wel en begint zo jullie relatie, denk erover en bedenk hoe je haar kan fixen met de tips die ik en andere mensen je geven, bedenk des noods een plan om haar te fixen. als je dat niet durft raad ik aan het volgende te doen:

Ga naar WhatsApp, Gmail of zo iets, ga naar haar profiel / nummer en stuur haar wat je voelt, als ze je af wijst spijt het me zeer voor dat ze niks voor je voelt maar verspil je kansen niet

Succes van mij en de rest van The Girl Army

oke in mij hoofd klonk dat veel cooler..

Reageer