Vraag

Verliefd op meisje op school


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
sinds ik in de 2de zit zie ik elke pauze een heel knap meisje (zonder vriendje) met een paar andere staan. Ik wil heel graag een x met haar praten maar ik ben onzeker door mn stem en ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Heeft iemand tips hoe ik dit moet aanpakken.
Groetjes

10 reacties

Nee geen goeie, maar ik zou zeggen benader haar voorzichtig.
En probeer eerst een vriendschap optebouwen.
En als jullie uiteindelijk goed vrienden zijn zeggen dat je haar mooi vind en zo.

Nou dat waren mijn tips
De tips van een joch van 13 bijna 14 dat nog nooit een vriendin heeft gehad.
Zo zou ik het doen.

Mvg tom
Hopelijk heb je er wat aan
Ty ik ga het proberen (heb alleen een beetje last van mn hoge stem) maar ik voel me al wat beter:)
Groetjes
Hoge stem?
Dan is mijn vraag heb je de baard al in je keel ik heb dat namelijk helemaal niet. En dat is rond deze leeftijd nog redelijk normaal.

En anders neem een keer je eigen stem op en beluister hem.
hij is best wel hoog maar ze zeggen dat het maar voor een paar maanden iis
hij is best wel hoog maar ze zeggen dat het maar voor een paar maanden iis
Maar heb je de baard in de keel.
Want als je die nog niet hebt gaat hij nog wel veranderen
ik zit zeg maar in de fase dat mn stem heel hoog word en daarna gaat hij een paar octaven lager
ik zit zeg maar in de fase dat mn stem heel hoog word en daarna gaat hij een paar octaven lager
Maar je hoeft je niet voor een hoge stem te schamen

Ik zit nog niet eens in een van die fases

Maar ik zou gewoon op haar afstappen
Het maakt haar vast niet uit!
Je kunt haar natuurlijk aanspreken gedurende de pauze, maar is het niet ook een optie om met haar via sociale media te praten?
Het zou al helemaal goed zijn als je haar nummer zou hebben, dus vraag ik mij af of dat dus een optie is.
Dat zou op zich wel handig zijn, als jij je zo veel zorgen maakt over jouw stem.
Ik heb haar via insta dus dan lijkt het me ook handiger om een dm te sturen.
Tjmx voor de reactie

Reageer