Vraag

Verliefd op meisje

  • 21 December 2019
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen en zit nu in 4 VWO en ik ben dit jaar dus in een nieuwe klas gekomen. Ik kwam met een meisje in mijn stamklas die ik al een tijdje knap vond (ik noem haar hier nu M) , maar sinds een paar weken weet ik zeker dat ik verliefd op haar ben. Ze zoekt zelf ook wel contact met jongens, maar is daar niet heel actief in. Wel kunnen we prima praten en ik heb veel lessen met haar. Ze toont helaas ook interesse in een vriend van mij en dat vind ik natuurlijk minder ;-(. Ik denk ook dat hij niet echt verliefd op haar is maar in het algemeen zich interesseert in meisjes, terwijl M voor mij juist heel bijzonder is. Ik vind het dus moeilijk of ik moet zeggen tegen mijn vriend dat ik verliefd ben. Dan zijn er nog twee “problemen”, ten eerste horen haar vrienden uit haar vorige klas echt bij de populaire groepen, ik ben zeker niet onpopulair, maar ik denk dat die vrienden mij niet zo zullen mogen, (zonder dat ze me kennen). Het laatste waar ik nu mee zit is dat ik net verliefd ben geworden en het is nu vakantie. Ik weet echt niet hoe ik de vakantie door moet komen want ik denk zo'n honderd keer per dag aan haar. Ik heb een beetje het gevoel dat elke seconde telt en dat ik snel actie wil ondernemen, maar ik weet niet hoe!!! Pls help. Ik ben niet echt een jongen die actief op insta of watsapp een gesprek gaat voeren, maar hoe zou ik ook zo'n gesprek moeten starten…? Nou ja, ik zie dat ik weer veel te veel heb geschreven, maar als je toch de moeite neemt om dit te lezen dan kan ik wel wat tips gebruiken!


1 reactie

Hallo Ano-nieme :)

Ik zou door WhatsApp met haar proberen te praten door bijvoorbeeld iets te zeggen over schoolwerk of dat het lekker weer is of direct zeggen dat je graag een afspraakje wil ergens om gewoon even te praten en dan kan dat misschien leiden totdat jullie iets krijgen met elkaar, nou ja, dan moet je natuurlijk niet in de friendzone terecht komen.

-Dr8gon99

Reageer