Vraag

Verliefd op leerkracht

  • 5 August 2019
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 13 jaar.
Ik ben verliefd op mijn leerkracht en ik wil soms wel eens vieze dingen met haar doen.
Maar ik weet niet hoe.
Is dit erg?
En wat moet ik doen?

Alvast Bedankt

2 reacties

Hoi Tobe!

Ik heb wel vaker gehoord dat iemand gevoelens kreeg voor leerkrachten. In het leven kan je inderdaad verliefd worden op een persoon die wat ouder is dan jezelf. Het is niet erg dat je deze gedachten hebt, maar je moet wel weten dat het niet kan ook zal je dat heel erg jammer vinden. Je leerkracht is een stuk ouder dus dat gaat helaas niet, je bent zelf ook minderjarig dus het mag niet. Je kan altijd die vieze gedachten nog voor je eigen houden en misschien kan je wel fantaseren over haar? Maar er kan echt niks gebeuren, want dat mag niet. Wat je zal moeten doen? Heb je misschien wat vrienden in je klas zitten die ook die leerkracht leuk vinden? Misschien kan je dan wel een beetje praten met die vrienden over je leerkracht.

Groetjes,

Britt
Hey,

Ik heb een kleine aanvulling op @Britt. Als jij een (seksuele) relatie neemt met je leerkracht zet jij zijn huidige baan/gezin op het spel. Dit kan voor je leerkracht erg moeilijk zijn. Denk hier goed over na. Wat Britt zegt klopt ook. Je kunt deze serie kijken op YouTube, deze gaat over een leerling die een relatie aangaat met haar leerkracht. Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Gr,

Jack

Reageer