Beantwoord

verliefd op jongen uit mijn klas

  • 27 December 2019
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Badge

Hey ik ben 13,en sinds dit jaar met een leuke jongen in de klas die mij vorig jaar totaal niet is opgevallen. De eerste dag van dit schooljaar stuurde hij in de klasgroep dat hij mij beter wou leren kennen en ik zei dat dit oke was en wat later stuurde hij mij een bericht ik heb toen van 7u tot  12u met hem gechat en we hadden best wel een klik vond ik. Maar de dag erna op school zei hij niks en ik durfde dat ook niet. Maar we bleven tot zeker begin November chatten en ik had best wel hevige gevoelens voor hem gekregen. We hadden ondertussen wel al gepraat tegen elkaar op school. Maar begin November zijn we stilaan gestopt met elkaar te sturen.En mijn gevoelens voor hem gingen stilaan weg.En nu de laatste vrijdagavond voor de keratvakantie stuurt hij hey long time no see. En ik reageerd haha ja idd . En we begonnen weer wat met elkaar te sturen en opeens zegt hij : hey wist je vroeger toen we elke dag stuurde had ik ni nrmle crush op u glad thats over. En ik stuur ja ik ook eig en toen maakte hij mij stuekem duidelijk dat hij nog altijd gevoelens voor mij had maar ook dat hij het jammer vond dat ik niet zo sociaal ben . Mijn gevoelens kwamen terug van nooit weggeweest denk ik en nu 26-12-2019 kan ik nergens anders meer aan denken en heb nog wel zin in de kerstvakantie maar ik wil hem vooral terug zien! Dus hier is mijn vraag hoe word je socialer en ik wil graag verkering maar ik wil dat hij mij vraagt war kan ik het beste doen en wat vinden jullie van mijn situatie

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 December 2019, 17:07

Bekijk origineel

3 reacties

Dr is maar 1 manier om socialer te worden, em dat is gewoon doen. Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Ik vond een meid leuk maar durfde ook nooit een gesprek aan te maken. Maar nu chatten we dagelijks en maken we vaak samen ons huiswerk. Stel een avondje bij een (recreatie)park voor. Als hij echt wat voor je voelt dan vraagt hij jou vanzelf. Maar nu kennen jullie alleen nog maar via chat. VAN PROBEREN KAN JE LEREN!!!

Badge

Dr is maar 1 manier om socialer te worden, em dat is gewoon doen. Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Ik vond een meid leuk maar durfde ook nooit een gesprek aan te maken. Maar nu chatten we dagelijks en maken we vaak samen ons huiswerk. Stel een avondje bij een (recreatie)park voor. Als hij echt wat voor je voelt dan vraagt hij jou vanzelf. Maar nu kennen jullie alleen nog maar via chat. VAN PROBEREN KAN JE LEREN!!!


Ja maar ik ken hem van in de klas btw

en hij is trouwens een van de populaire en ik totaal niet en durf het echt niet te vragen.

maar wel bedankt voor je reactie :)

Hey,

 

je kunt het best gewoon op hem afstappen. Iemand moet de eerste stap zetten, beetje jammer natuurlijk als dat niet de jongen is. Ik zou gewoon op hem afstappen en het hem gewoon recht in zijn gezicht zeggen. Dan zie je wel wat zijn reactie is. Is het een goede/leuke reactie? Dan heb je geluk! Is het een niet zo’n leuke reactie? Jammer, maar ja er komen waarschijnlijk nog genoeg jongens in je leven.

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, en sorry voor het een beetje groffe gebruik van taal :D

 

→ Tim

Reageer