Vraag

Verliefd op jongen met vriendin

  • 10 May 2020
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje van 16 jaar en heb gevoelens voor een soort vriend van me, alleen heeft hij een vriendin.. 

4 weken geleden hadden we een feestje, en we trokken veel met elkaar op die avond en hebben super veel gepraat, ondertussen vlogen de baco’tjes naar binnen dus we waren ook best wel erg dronken, en toen we een deken samen gingen delen voelde ik zijn hand naar mijn been gaan, ik ben hier op in gegaan en toen hebben we de hele nacht heel close bij elkaar gezeten. 

Nu heb ik hem toevallig afgelopen donderdag en vrijdag weer gezien en hij blijft zo leuk 😕 we hebben echt zo veel gemeen en zijn het over dezelfde dingen eens en we hebben dezelfde interesses.. Hij plaagt soms ook een beetje en ik betrap hem soms op staren. 

Ik voel me heel erg schuldig tegenover zijn vriendin maar ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. 

We werken ook bij dezelfde supermarkt, alleen ik kassa en hij als vakkenvuller dus dan spreken we elkaar niet echt. 

Wat kan ik doen en hoe denken jullie hoe hij er in staat? {het liefst advies van jongens, maar meisjes mogen ook reageren :) } 


0 reacties

Geen reactie

Reageer