Vraag

verliefd op jongen die ik ken sinds de basisschool!

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai,

 

oke dus ik heb een probleempje,

 

er is een jongen die ik ken sinds de basisschool, we noemen hem wel D.

D ken ik van de basisschool en ik heb in de 1ste en 2e ook nog met hem in de klas gezeten.

ik heb ook nog meerdere keren gedroomd over hem! Normale dromen waarin we gewoon knuffelden of naar de bios gingen ofs.

 

maar t punt is als ik m app dan krijg ik pas na 8 weken reactie (no Joke) en als ik hem wil aanspreken dan staat ie altijd bij zn vrienden!

 

ik weet niet wat ik moet!

 

help a girl out please


3 reacties

Al lijkt het wat gênant om hem te benaderen best kun je dit toch doen omdat liefde je overkomt en iets vreemds is want zonder vragen krijg je nooit echt een antwoord en je liefde verklaren is geen schande of iets om je voor te schamen omdat iedereen wel ooit liefde ervaart en wie niet waagt niet weet 

Ja dat is ook zo maar ook bijvoorbeeld vandaag toen bij de pauze zat hij me telkens aan te kijken en ik vind hem echt leuk maar wat moet ik doen?

Als hij je bekijkt is er waarschijnlijk een wederzijds gevoel maar het is alsof geen van beiden de 1ste stap durft te maken en zo het ijs doorbreekt. Je kan bv tijdens de middag bij hem gaan zitten en gezellig met zijn 2 eten en probeer een praatje te maken misschien vind hij het wat en wil hij meer doen. 

Ik zelf ben transgender en heb een vriendin die continu naar me keek en ze is mijn buurmeisje dus ik was van die is enkel aardig omdat we buren zijn. Op een dag vroeg ik als ze het leuk vond om iets te gaan drinken en ja ze ging mee. Toen we thuiskwamen was ik van dank je wel en zij 😚 bedankt het was gezellig Taylor je bent een lief meisje morgen betaal ik jou een drankje en ik was van is dit een date waarop ze zei Taylor onnozelaar wat denk je anders slimme ik had prijs maar je ziet door een klein gebaar heb ik een vriendin en je weet nooit vind hij of zij het leuk om eens wat samen te doen dus moet je proberen 

Reageer