Skip to main content
Vraag

verliefd op jongen

• June 16, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haiii is wel lang geleden.

Oke dus ik heb veel uit te leggen

Er is dus deze jongen in mijn klas waar mijn 2 vriendinnen dus ook verliefd op waren maar ze hebben er niks mee gedaan sinds een van die vriendinnen (noem haar maar bella) dus had vertelt dat vriendin 2 (noem haar maar isa) ook op hem verliefd was, en toen zei bella dus dat  het toch niet uitmaakt, omdat ze naar Amerika verhuist (nu is ze weg). En bella heeft dus alles zitten vertellen aan hem via teams (welke bijnaam ik en isa hem geven, dat isa hem leuk vind en onze gesprekken etc.) En we noemden hem dus femboy (echt random maar toch) en daar is hij achter gekomen. Oke en nu is het echt een paar maanden later en ik ben dus echt verliefd op hem alleen is de vriend van die jongen verliefd op mij en ik heb hem vorige week vrijdag afgewezen waar de hele klas bij was, omdat hij hij het ook vroeg waar de hele klas bij was. Die vriend van hem is dus heel irritant aan het doen maar ja ik negeer die vriend. Oke en  ik vind die jongen super leuk enzo en we maken tijdens de les en pauzes oogcontact en dan glimlacht hij heel schattig amar als ik hem op teams app en gewoon wou vragen waarom hij zo stom deed toen bella er nog was antwoord hij heel droog met:"idc" of "idgaf" maar dan in het echte leven gedraagt hij zich leuk maar ik wil het echt weten. En ik wil heel graag vk vragen maar dat kan niet vanwege :

1 Die vriend van de jongen

2 isa die niks met hem te maken wilt hebben

3 mijn moeder die niet wilt dat ik een vriendje heb totdat ik 20 ben

4 omdat ik bang ben dat hij me afwijst en de hele klas het weet

Ik denk dat hij me leuk vindt maar hoe kan je het weten?

En wat moet ik doen?

Graag snel reageren want de toetsweek begint bijna en dan heb ik niet veel kans om nog iets te zeggen of doen!

Groeten, Blossom!

1 reactie

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 16, 2026

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Hey als hem leuk vind en probeer achter te komen wat bij van jou vind en maak meer oog contact  als je het zekker weet dat hem leuk vind dat je hem ap voor afspreken om met te praten dan kijken hoe regeert en kan je het vragen 

Laat maar weten hoe gaat of nog vragen hebt