Verliefd op iemand met een vriendin

  • 16 May 2023
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken

Badge

Ik weet niet zeker maar misschien ben ik verliefd op iemand die al een vriendin heeft. 
Oke het klinkt erg raar laat mij het uitleggen.
Ik ken hem al een jaartje en hij deed altijd wel aardig tegen mij, want hij was in algemeen een aardig persoon en deed zo tegen iedereen, echt z’n gentleman in K-drama’s weet je wel? 
Ik had eerst geen gevoelens voor hem, want ik was verliefd op iemand anders en we zaten in een relatie. maar sinds 6 maanden was het dus uit. 
Iemand nieuw vinden stond zeker niet op mijn bucketlist en al helemaal niet met iemand die een vriendin heeft. 
maar gek genoeg werd ik een week geleden bewust dat als ik aan hem denk dat ik moet lachen, en ik moest ook lachen om zijn appjes. 
En toen dacht ik… wacht… wat is dit nou weer? waarom lach ik? 

Ik ken hem eigenlijk alleen door werk en we hadden een x samen piano gespeeld maar dat was het ook wel. Soms heb je het gevoel dat je klikt met mensen en dat gevoel had ik dus.

Misschien ben ik alleen excited om een nieuwe vriend te maken en is dit niet verliefdheid, who knows? Ik duim voor mezelf dat het zo is want ik wil niemands vriendje stelen halleluja.


0 reacties

Geen reactie

Reageer