Vraag

verliefd op iemand met een relatie

  • 16 January 2022
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo mensen, ik ben de laatste tijd verliefd op iemand die een relatie heeft we zijn gewoon vrienden maar ik hou echt van haar. Ik weet niet of ik het nou moet zeggen of niet.

Soms heb ik het gevoel dat hun relatie niet erg serieus is dus hoop ik dat het uit gaat, of uit blijft want het is vaker uit geweest.

Ik probeer hier en daar wel eens wat en meestal krijg ik wel een positieve reactie maar ik weet niet of ze dan ook echt ziet wat ik bedoel of maar gewoon zo doet. Wat moet ik doen?


7 reacties

Badge

Hoi,

Ik denk dat je het beste kan proberen over haar heen te komen. Ze zit namelijk in een relatie.. Als deze relatie uit gaat kan je altijd nog proberen om iets meer met haar te krijgen.  Als ik jou was zou ik het iig niet nu zeggen, want dat kan jullie vriendschap op het spel zetten…

groetjess 

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik denk dat je het beste kan proberen over haar heen te komen. Ze zit namelijk in een relatie.. Als deze relatie uit gaat kan je altijd nog proberen om iets meer met haar te krijgen.  Als ik jou was zou ik het iig niet nu zeggen, want dat kan jullie vriendschap op het spel zetten…

groetjess 

Oke heel erg bedankt voor de reactie ik denk ook dat dat de beste oplossing is. Helaas:(

Badge +1


Ik zit in PRECIES dezelfde situatie!! Ik ga morgen een poging doen om meer met haar samen dingen te doen op school en gewoon een steeds betere band opbouwen.

Reputatie 1
Badge

@Bassie_jongen 
Ja voor mij is het closer worden echt heel moeielijk, we zitten namelijk niet op de zelfde school. Ik ben echt heel graag bij haar en weet niet wat ik moet doen. Ik probeer al naast haar te zitten als we in het weekend afspreken met een groep. Maar gister was het de eerste keer zonder haar vriend en toen voelde ik eigenlijk meteen ik vind haar leuk. Heb jij misschien nog tips?

Badge +1

(….) Ja voor mij is het closer worden echt heel moeielijk, we zitten namelijk niet op de zelfde school. Ik ben echt heel graag bij haar en weet niet wat ik moet doen. Ik probeer al naast haar te zitten als we in het weekend afspreken met een groep. Maar gister was het de eerste keer zonder haar vriend en toen voelde ik eigenlijk meteen ik vind haar leuk. Heb jij misschien nog tips?

Sowieso de vraag of ze interesse in jou toont. 

 

In mijn geval is ze de meeste lessen zonder haar vriendje dus kan ik makkelijk contact maken met d’r. (Ben soms door haar wel verlegen, dus contact komt er niet altijd van, haha) Maar zoals jij al aangeeft is er dus een kans aanwezig dat hun relatie niet echt serieus is? In dat geval zou ik als ik jou was hun eerst een beetje, soort van observeren, en kijken hoe hun met elkaar omgaan. 

 

Als jij dus wel echt een kans maakt bij haar zou ik het contact sowieso niet minderen.

 

 

Reputatie 1
Badge

@Bassie_jongen 
Oke bedankt voor de tips. Ik hoop gewoon heel erg dat het uit gaat zodat ik haar beter kan laten voelen. Maar aan de andere kant wil ik dat ze gewoon gelukkig is.

Badge +1

onnodige quote verwijderd


Precies, dat heb ik dus ook. Ik weet niet wanneer de eerst volgende keer is dat je haar ziet? Maar ik zou zeggen, probeer in ieder geval wat contact te maken zodat zij in ieder geval weet dat je haar ziet staan. En weet je, misschien vindt ze jou ook wel leuk, maar wil ze haar vriendje niet kwetsen door het uit te maken om vervolgens een relatie met jou aan te gaan.

Reageer