Vraag

Verliefd op iemand die ik al lang ken

  • 20 November 2019
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik denk dat ik verliefd ben. Ik ben nog nooit eerder verliefd geweest, dus ik weet niet helemaal hier 't werkt :D . Ik denk dus dat ik iemand uit mijn klas leuk vind. Alleen twijfel ik. Ik zit al 1 jaar bij hem in de klas (nu bezig met mn 2e jaar), en ik heb hem ervoor ‘niet echt zien staan’. Tot hij een bril kreeg (XD dit klinkt dom). Aan het begin van het nieuwe schooljaar had hij ineens een bril. Hij was echt knapper geworden. Alleen, kan je verliefd worden op iemand omdat hij een bril krijgt?

Verder denk ik ook 24/7 aan diegene. :)

Hebben jullie misschien tips om te weten of iemand jou leuk vind? Hahaha

 

Veel liefs! x


2 reacties

Hey, wat leuk dat je dit voor de eerste keer meemaakt!

 

Ten eerste wil ik zeggen dat je hier rustig over na kan denken, over wat jij precies voor gevoelens hebt en wat je allemaal wil. En mijn tweede tip: Als je echt zeker weet dat je verliefd bent, dan moet je gewoon op je gevoel afgaan! En als je het leuk lijkt kun je dit hem natuurlijk vertellen, en wie weet wordt het wat :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben zelf een jongen dus ik geef je wat tips hoe je merkt dat jongens jou leuk vinden :)

  1. Als jongens gesprekken met jou aangaan over de meest domme dingen zoals het weer.
  2.  Aankijken en geinteresseerd doen.
  3.  Vaak met jou praten.
  4. Proberen perongeluk je aan te raken.
  5. Als hij al je vriend is, kijken of hij met jou anders omgaat dan met andere meiden.
  6.  Als hij complimentjes geeft zoals '’Je ziet er goed uit vandaag hoor'’
  7.  Specifiek jou dingen vragen in plaats van anderen (Ook al zijn anderen er beter in zoals bijvoorbeeld een vak voor school)
  8.  Als hij glimlacht als hij naar jou kijkt
  9.  Als hij emotioneel is om dingen die jij hebt meegemaakt.

 

Als 1 van deze dingen er zijn, je kunt altijd nog in de friend-zone zitten dus het hoeft niks te betekenen maar als je meerdere dingen opvalt, dan kan het zo zijn dat hij ook verliefd op jou is. 

Reageer