Vraag

verliefd op iemand die eigenlijk niet mijn type is

  • 5 September 2019
  • 4 reacties
  • 437 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik ben dus verliefd op een jongen. En ik vind hem echt helemaal geweldig, het rare is dat hij dus een heel ander type is dan waar ik normaal op val., het is een beetje een rare jongen maar wel op een grappige en leuke manier. Het vervelende is dus dat hij totaal niet populair is en geen vrienden heeft is (wat mij echt niet uitmaakt) maar ik ben bang dat mijn vriendinnen en andere mensen me daarom raar gaan vinden aangezien ik wel een redelijk “populaire” vriendengroep heb, en ze me misschien in de steek laten. Sowieso weet ik niet zeker of hij op types zoals mij uberhaupt zou vallen, dus is het de moeite waard.

Sorry voor zo’n groot stuk tekst but i need some advice 😞

4 reacties

Hee 2003xx2003,
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat je verliefd op een persoon kan worden die niet je type is is totaal normaal! En mijn advies is om met de mensen om te gaan met wie je wil, als je populaire vriendengroep daar iets tegen heeft en je daarom afsluiten van hun groep zijn het niet je echte vrienden. Ik hoop dat dit helpxx
Hey! Bedankt voor je reactie, ik ben trouwens 16😊
Reputatie 2
Badge +1
Gewoon voor die jongen gaan! Je vrienden horen jou keuzes te respecteren.
Heyy


Als die jongen daadwerkelijk niet populair is , dan wil hij waarschijnlijk wel met je hebben , aangezien niet-populaire jongens vaak wel populaire meiden leuk vinden. Je vriendinnen moeten je keuze gewoon respecteren en als je dan straks ook echt met hen hebt zijn ze waarschijnlijk hartstikke blij voor je.


Jelmerrr

Reageer