Skip to main content
Heej, ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb iemand ontmoet van 17 waar ik denk ik verliefd op ben geworden, is dat raar? Heeft iemand tips? Xoxo
Hey,



Het is helemaal niet raar dat je verliefd op hem denkt te zijn. Verliefdheid schijn je niet te kunnen controleren. Je wordt verliefd zonder dat je daar iets aan kan doen. Het is mij niet helemaal duidelijk waarvoor je tips zoekt. Juist om wat met je gevoelens te doen (en dus tips over contact zoeken bijvoorbeeld) of om hem bijvoorbeeld te vergeten?
Hoi



Het is niet raar om verliefd te worden. Verliefdheid overkomt je. Vind je het vreemd dat je verliefd bent geworden op iemand die vier jaar ouder is? Ook dat is niet raar.



Heb je een goed contact met die persoon?



Groetjes

x
Hoi



Het is niet raar om verliefd te worden. Verliefdheid overkomt je. Vind je het vreemd dat je verliefd bent geworden op iemand die vier jaar ouder is? Ook dat is niet raar.



Heb je een goed contact met die persoon?

Groetjes

x




Hoii, thx voor je reactie.

Ik vind het wel een beetje vreemd ook omdat hij nu net geslaagd is en ik nog maar naar klas 2 ga.

Maar ik had wel een best wel goed contact met hem, we zijn wel gwn vrienden geworden enzo dusjaa.

Xxx
Spreken jullie soms na school af? Misschien is het voor jullie beiden fijn elkaar beter te leren kennen.
Spreken jullie soms na school af? Misschien is het voor jullie beiden fijn elkaar beter te leren kennen.



Nee, we kennen elkaar van de zeilschool dus ik heb alleen zijn insta maar ik durf hem niet een dm te sturen.
Is het een idee samen te gaan zeilen? Je kan hem iets sturen als 'Hey, hoe gaat het? Zin om eens te gaan zeilen met dit mooie weer?'
Is het een idee samen te gaan zeilen? Je kan hem iets sturen als 'Hey, hoe gaat het? Zin om eens te gaan zeilen met dit mooie weer?'



Ja leuk idee, ik vraag hem wel een x.
Ok, top. Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben samen.
Ok, top. Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben samen.



Thx voor je tips xoxo
Graag gedaan. Veel succes (^-^)
Graag gedaan. Veel succes (^-^)



Dankjewel?

Reageer