Vraag

verliefd op hetzelfde meisje als mijn bestevriendind

  • 4 April 2020
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb aub echt tips nodig,

ik en een van mijn bestevriendinnen kennen dus een meisje. Ik ken haar wel al heel lang ook van school we gaan veel met elkaar om. Maar mijn bestevriend kent haar niet zo goed. Nou ik en mijn bestevriend hebben dus met haar gezoend op een feestje. Ik had er eigenlijk geen bedoelingen achter ook zonder gevoel en mijn bestevriendin deed wel met gevoel zoennen en vind haar ook leuk. Maar na een tijdje begon ik haar ook leuk te vinden en ik en zij hebben ook vaker gezoend nog erna alleen mn bestevriendin weet dat niet.

nou vind ik dat meisje leuk en zij mij ook.  Alleen mijn bestevriendin weet dat niet en zij maakt ook veel contact met haar via whatsapp en praten ook gewoon. Ookal heeft dat meisje gezegt dat ze niets met haar wil. Ik weet het niet zo goed en ben ook best bang dat het dalijk verkeerd uitloopt en dat ze mijn bestevriendin dalijk wel leuk begint te vinden.  Ik durf echt niks te zeggen en het was misschien ook niet zo slim omdat het mijn bestevriendin is maar ik probeer zoveel mogelijk te experimenteren en zij is de enige die ik gevonden heb die t ook wil doen. 
 

iemand tips?


1 reactie

Hoi,

Als jij besluit om voor dat meisje te gaan waar je verliefd op bent, dan is er een kans dat de vriendschap met je beste vriendin gaat botsen en het inderdaad verkeerd kan lopen. 

Ik zou je adviseren om te gaan praten met je beste vriendin over deze situatie en probeer eerlijk te zijn tegen haar. Je kan dan vervolgens twee dingen doen. Je kan met je beste vriendin afspreken om jullie vriendschap voor te laten gaan en dat niemand probeert een relatie te krijgen met dat meisje. Misschien helpt het om te weten dat verliefdheid weer over kan gaan en dat je vriendschappen voor heel je leven hebt. 

Je kan ook afspreken met je beste vriendin om allebei voor dat meisje te gaan en je het de ander gunt als één van jullie een relatie met dat meisje krijgt. Dus stel dat je beste vriendin een relatie met dat meisje krijgt, dat je het haar dan gunt of als jij met dat meisje een relatie krijgt, dat je beste vriendin het jou gunt. 

Veel suc6!

Groeten, TheColorGreen

 

Reageer