Vraag

Verliefd op haar maar zij niet op mij

  • 19 August 2018
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik probeerde voor de grap een meisje te 'hosselen', maar terwijl ik daarmee bezig was werd ik echt heel erg verliefd op haar (bijna geobsedeerd). Ze weet ook dat ik haar leuk vind, maar ze zag het als een grap toen ze het hoorde. En nu doet ze heel erg droog tegen mij, maar heel soms geeft ze ook goede signalen af.
Nu ben ik al een paar maanden bezig, maar ik kom gewoon niet verder en ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Heeft er iemand tips voor me?

2 reacties

Ik ben zelf een meisje had ongeveer dezelfde situatie met iemand een tip (vanuit ervaring) ga NIET bot en droog terug doen ik dee een keer droog en hij deed het 1 jaar terug ik vond het vreselijk en ps meiden doen vaak droog omdat ze niet willen laten merken dat ze leuk vinden
Hallo

Zou je haar een keer mee kunnen vragen om bv. iets te gaan drinken, of eens naar het park te gaan? Misschien begrijpt ze dan dat je het serieus meent.

Verder kan je, zoals @Heeel Anoniem zei, proberen om vriendelijk terug te doen. Wie weet doet ze dan ook vriendelijker terug.

Groetjes
Kenshin

Reageer