Vraag

Verliefd op gymdocent

  • 30 September 2018
  • 8 reacties
  • 486 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help,
Ik ben super verliefd op mijn docent. Dit is ontstaan nadat ik hem invertrouwen heb genomen voor al mijn problemen. Hij helpt me daar enorm mee maar nu heb ik toch echt gevoelens voor hem. Mijn beste vriendin weet het maar weet niet goed wat ik moet doen. Hij weet het niet maar negeert me plotseling afgelopende week. Ik snap er helemaal niks meer van. Mijn gymdocent is 47 en ik 14. Ik weet het hopeloos?. Maar ik kan er echt niet meer tegen probeer alles maar niks helpt. Iemand een idee?

8 reacties

Hoi

Je bent verliefd op je gymdocent. Over je gevoelens heb je geen controle, dus ik hoop dat je begrijpt dat je je niet schuldig of iets dergelijks hoeft te voelen. Een relatie tussen jullie lijkt me vrij onmogelijk, gezien het leeftijdsverschil en de relatie leraar-leerling.

De gevoelens zijn gekomen nadat je hem in vertrouwen hebt genomen. Alvast fijn dat je bij iemand terecht kon, en hij je hielp. Je hebt de laatste week het gevoel dat hij je negeert. Zou je hem hierover kunnen aanspreken? Het zou bijvoorbeeld jammer zijn als hij het gewoon even druk heeft, en jij je zorgen maakt om iets onschuldigs. Hierover praten kan een hoop verhelderen.

Heb je al eens geprobeerd om je gevoelens op papier te zetten, door te schrijven of te tekenen? Misschien krijg je er dan meer "zicht" over. Ik vind het alvast goed dat je er met een vriendin over hebt gepraat. Hier alleen mee zitten was vast niet fijn geweest.

Groetjes
Kenshin
dankjewel Kenshin.

het probleem ja alleen dat ik echt niet op hem durf af te stappen. Hij gaf me altijd een knuffel als ik erdoorheen zat en dat deed me veel goeds. Ik snap het daarom ook niet.
Ik kan me voorstellen dat het eng kan voelen om op hem af te stappen. Heb je nog steeds gevoel dat je gymleraar je ontwijkt?
Ja had gister gym en kon echt niet meedoen aangezien mijn enkel is gekneusd en ik had het nog niet gezegd en hij kiep meteen de andere kant op wilde het proberen dus had me omgekleed en alles. Helemaal niks was door mijn enkel gegaan waardoor het nog erger was en ik moest huilen en hij deed gewoon niks. Zelfs een andere gymdocent kwam. Heb morgen trouwens weer gym.
Wat vervelend dat je gymdocent zo deed. Het lijkt me nuttig dat je hem eens aanspreekt. Het is niet fijn hoe je je nu voelt. Je kan hem ook mailen met de vraag of er wat aan de hand is.

Gaat het intussen wat beter met je enkel?
I know maar weet echt niet hoe.

ja enkel gaat wel weer oké ben van plan morgen gewoon te gaan gymen
Zie je die gymdocent morgen weer? Je zou hem kunnen herinneren aan wat er de vorige keer gebeurd was, en dat je het bij de gymles rustig aan gaat doen. Op die manier kan je zien hoe hij reageert.
ja ik zie hem morgen weer goed idee.
Dankje

Reageer