verliefd op goede vriend

  • 12 June 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een meisje van 17 jaar
Ik heb op dit moment een vriendengroep op school waar ik veel mee omga. Zit vaak lange dagen op school en ben ook vaak meerdere dagen weg met school. Mijn groepje bestaat uit 3 jongens en ik. Ik doe een opleiding met haast alleen maar jongens dus dan krijg je dat al snel, maar oké, verder naar het verhaal.
Dus ja een van die vrienden...daar voel ik wel wat meer voor dan alleen "vriendschap". Wij kunnen het samen ook altijd goed vinden en steunen elkaar goed. Sinds een paar maanden heb ik gewoon steeds het gevoel dat ik "meer" wil zeg maar.
Soms heb ik het gevoel dat hij mij ook wel leuk vindt omdat hij mij veel liefdevoller en liever behandelt. Hij deelt ook veek meer zijn gevoelens enzo met mij dan met de andere. Is dit alleen omdat ik het enigste meisje ben of omdat hij echt veel om me geeft?
We kunnen samen ook goed lachen (ook een op een) en doen dit ook vaak. Wij hebben hetzelfde rooster en zijn dus vaak maar mer zn tweeën en dan voel ik echt een band. Maar zodra de andere er zijn is die weg.
Kortom vind ik het best verwarrend en hoop dat mensen kunnen reageren

1 reactie

Zo te horen geeft hij ook wel tekens door je te steunen. Je moet niet denken dat het komt doordat je het enige meisje bent, jongens gaan juist eerder kijken naar meisjes die niet op hun school zitten. Probeer hem eens als partner voor een groepswerk ofzo te nemen, en spreek dan af bij jouw of zijn thuis. Dan kan je misschien op een goed moment dichter bij hem te komen, en als hij echt gevoelens voor je heeft zal hij je proberen te kussen. Zo heeft hij volgens hem het voortouw genomen, iets waar jongens echt om geven, terwijl jij dat eigenlijk hebt uitgelokt. Hopelijk helpt dit jou!

Reageer