Vraag

verliefd op geadopteerde broer

  • 2 April 2023
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Badge

Hoi! 
Ik ben een meisje van 16 heb een soort van broer ook van 16. We dachten tot onze 11de dat we tweelingen waren maar toen vertelde onze ouders dat mijn “tweelingbroer” dus geadopteerd was. En sinds een paar jaar dat we weten dat we geen echt tweeling voel ik me steeds ongemakkelijker bij hem en we gedragen ons ook anders. Soms heb ik het gevoel dat we teveel samen zijn en dat we doen alsof we vriend en vriendin zijn. Onze vrienden maken ook steeds grappen over ons en dat we samen moeten zijn.  En hij kijkt me de hele tijd aan alsof hij verliefd op me is. Laatst waren we ook in de ziekenhuis voor mijn oma en moesten we samen op een bank slapen en hij ging me overal aanraken we gingen een soort van vrijen. Is dat normaal? Want hij is toch een soort van mijn broer .


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

misschien voelde je het al want ik ben ook een beetje verliefd op mijn broer. maar het kan zijn omdat je weet dat jullie niet het zelfde DNA hebben dat die gevoelens sterker zijn geworden. misschien voelde hij dat allemaal ook wel en als je het niet prettig vind moet je het gewoon zeggen. want het blijft wel je broer. en familie gaat niet over het zelfde DNA hebben maar het gaat over de band die je met elkaar hebt. dus je moet er gewoon met iemand over praten.

succes iksnaphetnietmeer

 

Reageer