Vraag

verliefd op ex

  • 27 August 2019
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik ben sinds kort weer verliefd op mijn ex maar weet niet zo goed wat ik daarmee moet doen. Ik zit bij haar in de klas en merk dat zij ook vaak naar mij kijkt. Hebben jullie mischien tips van wat ik moet doen

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Wat ik gedaan had is vergeten. Het is niet voor niets je ex.. Toch? Ze zeggen: een ezel stoot zich niet 2x tegen dezelfde steen. Ik raad het af.

Anders zou je haar een berichtje kunnen sturen.
Reputatie 2
Badge
Nou eigelijk is zij mijn ex omdat zij thuis veel problemen had en het haar te druk werd met school enzo dus hebben we samen besloten te stopprn
Reputatie 3
Badge +4
Liefde is iets ingewikkelds. Want als je verliefd bent maakt het allemaal niet uit, dan staat niks in je weg. Bij liefde ga je voor elkaar door het vuur. Liefde laat je niet gaan door problemen. Ze kan het ook als smoes hebben gebruikt om het uit te maken zodat ze het minder pijnlijk voor jou vind.
Ik zeg niet dat je haar los moet laten en dat je nu gelijk moet afkappen. Maar het is zo dat als zij voor dat soort dingen geen relatie meer wil, dat ze niet alles voor je over hebt. En dat maakt niet uit want je bent nog jong denk ik en je hebt nog genoeg tijd.
Geniet ervan
haaaii,
jaa lastig heel lastig zelfs... ik heb zelf ook zo iets mee gemaakt of zit er eigenlijk nog midden in. het is uit met mijn ex vriendje maar we vinden elkaar wel gewoon nog heel leuk! we hebben afgelopen weekend zelfs nog gezoend haha oepss... maar even terug naar jou.. zoek gewoon contact met der, praat met haar of stuur der eens een appje en kijk hoe ze hier op reageert. Want geloof me als ze niks meer van je wilt dan reageert ze wel op een bepaalde manier dat je dat gelijk door hebt.

Er bestaat natuurlijk een kans dat ze jou ziet als een goede vriend, en soms moet je maar denken dat dat beter is ... En ik weet als geen ander dat dat miss heel makkelijk gezegd is maar het is echt zo! Soms heb je meer aan elkaar als goede vrienden dan dat je echt een relatie hebt. En in t begin zou je miss best wel in een zwart gat vallen daar kom je wel uit echt waar!
En je moet natuurlijk ook wel nadenken of terug gaan naar je ex-vriendin is wat je wilt..( Ik weet natuurlijk niet hoelang jullie een relatie hebben gehad)

nogmaals trek de gewoon de stoute schoenen aan, want niet geschoten is altijd mis geschoten!
hoop dat je er iets mee kan!!

groetjezz

Reageer