Vraag

verliefd op een vriend van voetbal

  • 14 July 2019
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik ben dus homo, en ben verliefd op een vriend van mij maar hij vind mij niet leuk zegt hij 😞 maar ik blijf hem echt heel leuk vinden en het lijkt ook erger te worden, en k voel me hier best wel kut door... iemand tips wat ik kan doen? Voel me vooral kut omdat hij mij niet leuk vind en ik dat weet

4 reacties

Ik snap dat je dit niet lukt vindt maar je bent Hetero of je bent homo die is iets wat je niet kan forceren bij iemand. Als hij geen intresse heeft in mannen ligt dat niet specifiek aan jou. Je zal hier niks aan kunnen veranderen. Het beste is om je bezig te houden met andere dingen afspreken met andere vrienden of bezig met een andere hobby. Ik was eerst verliefd op een meisje en begreep dat ze geen intresse had in mij. Ik Ben mij gaan focussen op muziek maken waar ik me de laatste tijd veel mee vermaak en ervaring op doe. Zoek iets wat je leuk lijkt en probeer er het uiterste van te halen voor hetzelfde geld heb je er super veel talent voor en ben je die jongen binnen no time vergeten.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen als er nog iets is zeg het maar ik zal je proberen te helpen.

Groetjes
Mij 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Maar bijna al mijn andere vrienden denken wel dat die jongen homo is, en dat hij liegt omdat ie mij niet gelooft

Maar ik denk dat dus niet maar iets van 15 kinderen wel
Hoi

Je hebt gevoelens voor een jongen, maar kwam te weten dat hij niet hetzelfde voelt voor jou. Volgens je vrienden valt deze jongen wel op jongens, wat het voor jou verwarrend maakt.

Dat deze vriend op jongens valt, hoeft niet te betekenen dat hij gevoelens zal krijgen voor eender welke homoseksuele jongen. Het kan dat hij jou erg waardeert als vriend, maar dat hij geen verliefdheid voor je voelt.

Zoals Smooth boy 15 zei, kan het zoeken van een bezigheid helpen om de gevoelens voor deze jongen achter je te laten. Ook kan het nuttig zijn om je verliefdheid met deze jongen te bespreken, zodat hij op de hoogte is van wat er bij jou speelt. Gevoelens die je verborgen probeert te houden, worden vaak sterker en aanweziger.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor de reactie kenshin

Reageer