Vraag

Verliefd op een vriend

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben een jongen van 15. Ik ben denk ik verliefd geworden op een vriend (ook een jongen), wat moet ik doen? Hij weet niet dat ik (ook?) op jongens val. Moet ik het hem vertellen, of niet het risico aangaan om de vriendschap te verbreken? Hij is hoogstwaarschijn "gewoon" hetero.

-J

4 reacties

Hey J,

Ik zou hem een tijdje in de gaten houden, je kunt proberen hem op een subtiele bijna onopvallende manier laten weten dat je hem leuk vind. Kijk hierbij wat zijn reactie is, wordt hij afstandelijk? Vind hij het leuk? Flirt hij terug? Bouw het rustig op en leer hem kennen, op deze manier kun je een perfect moment kiezen om hem over je gevoelens te vertellen.

Als hij echt zo’ n leuke gast is respecteert hij je zoals je bent, of hij nou het zelfde voelt of niet. Vrienden zijn er voor elkaar dus dan laat hij je niet vallen. Wees er wel op voorbereid dat het hem waarschijnlijk kan verrassen als hij hetero is, geef hem wat tijd. En geniet van het gevoel dat je verliefd bent!

Veel geluk!
x Soof
Hey soof,

Hoe laat je iemand onopvallend weten dat je 'm leuk vindt?

-J
Hey,

Nog ff extra trouwens. Ik heb ook wel is overwogen om een andere vriend te vertellen dat ik die ene guy leuk vindt aangezien in zijn vriendengroep alleen maar LGBT mensen zitten. Wat ik wel apart vind is dat hij de enige hetero in die groep is. (Zou me niks verbazen als hij gay is ofz xD). Maar hij zou het hoogstwaarschijnlijk sws accepteren omdat ie meer gays kent en die ook accepteerd. Maar hij lult best wel vaak iets door aan mij over wat er prive met die andere gebeurt, en ik wil niet dat hij het dan stiekem aan andere door verteld dat ik (ook??) op jongens val. Wat zou ik doen het aan die gast eerst vertellen of aan m'n crush meteen?

-J😁
Ik kan natuurlijk ook niks doen. Dan ben ik de vriendschap sws niet kwijt. Maar dan zit ik wel met erg opgekropte gevoelens...

Reageer