verliefd op een onbereikbaar persoon

  • 16 November 2018
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 15 jaar. Ik ben nu al 2 maanden op een meisje van mijn klas verliefd. Ja, ik ben bi. maar daar gaat het niet om. het is gewoon zij is op mij geweest en wij gingen een koppel worden. Maar ze was toen ook op een jongen, en de volgende dag zei ze tegen mij dat ze eig echt bang was om vreemd te gaan met die gast. De avond ervoor zei ze dat ze mij echt wou kussen enzo. Nu is ze samen met nog een andere gast dan die van toen. en hij is 17. Ik vertrouw hun relatie niet echt eig. Die andere crush van haar, toen ze ook op mij was, wou haar voor haar lichaam en deze jongen is een hele goeie vriend van die andere jongen... Ze heeft nu een week in het ziekenhuis gelegen vanwege een depressie en ik ben bang dat hij haar wil gebruiken en dat ze dan terug gaat instorten, en dat wil ik echt niet zien gebeuren... Nu ik miste haar die week echt enorm maar gisteren was ze terug op school en het was moeilijker dan ooit. Gewoon nu weet ik dat ik echt geen kans meer heb bij haar. En het enige dat ik wil is haar! Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb mijn gevoelens al tegen haar verteld en ze begrijpt het wel. Ik ben blij voor haar dat een vriendje heeft maar ze is nog steeds zo verdrietig als voor ze in dat ziekenhuis terechtkwam.
Ik wil haar zo graag! en ja, ze heeft toen die dag wel wat met mijn gevoelens gespeeld, maar daarna waren we wel echt close en ik geloofde dat het nog wat kon worden. Maar nee dus...
Wat moet ik doen? Om haar te helpen en mezelf? Ik zit samen met haar in de klas en we zijn even oud.

Pls help, ik voel mij zo slecht hierdoor😞

Oja, meisje die bi zijn mogen hier ook op reageren, het zou leuk zijn om effe te praten.

eigenlijk zou dit bij een ander onderwerp moeten staan maar jah..

3 reacties

hey,

jammer om dit te horen, maar ik denk dat jullie nog wel bevriend zijn? zo ja, zou je een keer tegen haar kunnen zeggen dat je ergens over moet praten en dan gewoon vertellen wat je ervan vind, en zeggen dat jij een klein beetje bang bent voor die vriend want die is weer bevried met die jongen die haar lichaam wilde en dat je haar alleen wil waarschuwen enz
ja, dat heb ik al gedaan. Maar ze zegt dat hij totaal anders is dan die vriend. Ik hoop het voor haar. En ja, we zijn goed bevriend wat het niet altijd makkelijk maakt...
gisteren heb ik haar samen met haar vriendje gezien, zodra ze hem zag begon ze direct met hem te lebberen. ze matchen echt goed samen, maar ik hou echt nog steeds zoveel van haar

Reageer