Beantwoord

verliefd op een meisje uit mijn buurt

  • 28 August 2019
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Badge
Ik ben al een tijd verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik heb haar gevraagt maar ze heeft me afgewezen. Weten jullie een manuer om haar te krijgen zitten allebij in de 2 de en ik ben 4 maanden jonger en zij is 14 en ik ben 13. En ik heb geen zin in je moet het gewoon weer vragen of stoer lopen doen. Ik ben nu haar beste jongens vriend en we spreken vaak af en fietsen vaak samen naar school heeft iemand tips.
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 August 2019, 00:47

Bekijk origineel

4 reacties

Flirt wat met haar, geef haar complimentjes en lach heel veel. Laat zien dat je er voor haar bent en dat ze op je kan rekenen. Maar ga niet te aanhankelijk doen dat vindt een meisje meestal niet leuk. Wees jezelf en je mag haar zeker en vast plagen, een por in haar zij of eens door haar haar woelen. Succes!
Badge
Ben vanavond bij haar geweest hebben film gekeken met een ander meisje erbij zijn meestal met zijn drieën. Hebben grapjes gemaakt en heb het haar gevraagd op verkering te krijgen haar antwoord (daar zijn we nog te jong voor) dus is verliefd op me of niet.
Er zijn 2 mogelijkheden ze vind je leuk maar is er nog niet klaar voor of ze vind je niet leuk maar ze wilt je geen 2de keer afwijzen ik hoop voor je het eerste
Badge
Haar vriendin zij dat ik ge vriend zone t ben dat is gewoon triest om te zeggen maar toen heb ik diegene geërgerd om hardop te zeggen dat ze met mijn broertje had die is 4 jaar jonger en zij is 13 Mijn broertje heeft het dus goed voor elkaar.

Reageer