Skip to main content

 

Hallo allemaal,

 

Ik zit op dit moment in een moeilijke situatie en weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Ik ben verliefd geworden op een meisje dat al een vriendje heeft. Het probleem is dat ik haar echt heel leuk vind en het voelt alsof ik haar maar niet uit mijn hoofd kan krijgen.

 

Het is erg verwarrend en soms zelfs pijnlijk, want ik wil natuurlijk respectvol blijven tegenover haar en haar relatie. Tegelijkertijd vind ik het moeilijk om met mijn eigen gevoelens om te gaan. Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat het misschien beter is om afstand te nemen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

 

Heeft iemand van jullie ooit in zo'n situatie gezeten? Hoe hebben jullie ermee omgegaan? Ik wil niets kapotmaken en ook niet blijven hangen in gevoelens die nergens toe leiden. Alle advies of ervaringen zijn welkom!

 

Bedankt voor het lezen.

 

Groetjes,  

 

Lastig, maar je moet haar laten gaan voor nu. Gevoelens zijn dingen die over gaan. Altijd. Soms duurt het wel echt lang. Niet aan denken. Andere dingen doen.


"Ik zie dat meisjes echt graag hebben dat ik mijn gevoelens met dat  meisjes deel."


Reageer