Beantwoord

Verliefd op een meisje maar heeft al een vriend

  • 23 March 2020
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vindt een meisje heel erg leuk, maar ze heeft al een vriend.  Ik wil alleen haar, niemand anders. Help!!

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 March 2020, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Beste @daan1158 , 

Ik denk dat je zelf al begrijpt dat dit ( waarschijnlijk ) onmogelijk is voor nu. 

Het meisje zit in een andere relatie met iemand, dus de kans dat ze nu ook iets met jou neemt is er niet. Ik denk dat het tijd nodig heeft, jullie zijn nog jong dus wie weet wat de tijd jullie nog te wachten staat.. 

Dus mijn advies aan jou: Geef het de tijd.. En doe geen dingen waar je spijt van krijgt!

 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ; ) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken!

Xoxo JustHelping.

Hey,

Ik snap dat je in een lastige situatie zit, maar ik denk dat je moet afwachten en je wel een beetje subtiele hints kan geven, maar niet te obvious. 

Want als zij nou blij zijn samen kun je dat niet kapot maken, dat gun je niemand. En ik weet niet hoe oud je bent, maar je zal echt nog iemand anders tegen komen later. Ik snap dat je daar nu niks aan hebt, maar geloof me!

Verder is het echt het beste om gewoon af te wachten en desnoods kun je goede vrienden met haar worden.Succes!

grtjes

Reputatie 2
Badge +1

^^^^^

Afwachten, of een Ander leuk iemand zoeken.

Er zijn mooie meisjes op aarde geloof me dus verder zoeken is een aardig goeie optie. 

Succes grtjes.. 

Hey,

Ik begrijp dat je haar graag zou willen maar dat kan natuurlijk niet. Ze heeft al een vriendje! Je kan wel een goeie vriend worden want wie weet maakt ze het uit met degene en krijg je je kans. Probeer vooral niet aan haar vriendje te laten zien dat je op haar bent. Anders kunnen er rotte dingen gebeuren. Of zoek iemand die wel iets in je ziet! Je bent vast een leuke jongen en wie weet vind je je ware liefde. Niet iedereen is altijd voor bestemd. Soms moet je dingen gewoon accepteren en doorgaan. Want als je te lang je bezig houd met haar dan verdoe je je tijd. Er zijn nog veel vissen in het water! Kom op.

Groetjes

Reageer