Vraag

verliefd op een meisje ams meisje wat moet ik doen?

  • 24 November 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben MEISJE 16 jaar, ik heb tijdens Nederlands  alleen een stagaire zitten. Ze doet niks ze zit achterin niet echt iets te doen ofzo. Ze is nog best jong. Ik zie haar wel de hele tijd kijken naar mij. Ik wil echt met haar  willen praten of iets. Ik vind haar best leuk en knap. Mag het wel eigenlijk? Of zijn daar ook regels voor zoals bij een echte leraar? Ik ben zelf een meisje en experimenteer gewoon een beetje. Heeft iemand tips?  ( oja ik ben echt heel irritant en ik doe niks in de les wss weet ze al hoe ik heet  aangezien de echte lerares alleen op mij zeikt🤣)  als iemand tips heeft met versieren /aandacht krijgen of met gesprek startem hoor ik het graag!! Xxxxxx


1 reactie

Hey @AnoM16 !

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ook een stagiare mag geen relatie of buitenschools contact hebben met een leerling. Al ligt het wel aan wat voor opleiding zij doet, zit zij zelf ook nog op het voortgezet onderwijs dan mag het wel. Doet zij al bijvoorbeeld een PABO opleiding, of op een MBO - HBO en wilt ze iets met een beroep doen wat kan leiden tot het hele ME TO gebeuren mag het absoluut niet. 

Natuurlijk is dit niet een feedback op je , om je duidelijk te maken dat wat je doet en denkt niet kan want ik vind dat het echt je eigen keus is. Wel leg ik je de feiten uit. Op zich kan het voor jou geen kwaad als dit wel doorgaat en mensen komen erachter. Maar voor de stagiare wel, zij kan haar opleiding en toekomst wel verliezen hierdoor. 

Je kunt haar natuurlijk nooit leren kennen als je niet met haar aan de praat gaat. Dus ga zeker met haar praten en zie wat eruit komt! Als je met haar aan de praat gaat kun je ook meteen vragen vanwaar ze stage komt lopen etc.  Dan weet je ook meteen wat je wel of niet kunt maken ; ) De kans dat ze je kent is idd groot, maar dat maakt niet uit.. Dat hoeft niets te verpesten iemand moet je toch nemen zoals je bent. 

Ik vind dat je ervoor moet gaan! 

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen ;) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken!

Liefss , JustHelping X

Reageer