Vraag

verliefd op een meisje

  • 27 April 2019
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi allemaal ik ben een jongen 15 jaar.
ik ben verliefd op een meisje in mn klas maar ik weet niet of zj ook op mij is.
ik heb wel het gevoel dat ze veel naar mij kijkt in de les.
iemand tips of zo let me now

mvg ikbendeboy

5 reacties

Hoi

Je bent verliefd op een meisje in je klas, en vraagt je af of ze hetzelfde voor je voelt.

Dat ze regelmatig naar je kijkt, zou een teken kunnen zijn dat ze interesse in je toont. Je zou kunnen proberen om haar vaker aan te spreken, bijvoorbeeld met de vraag hoe haar weekend was.

Als je een gesprek wat spannend vindt, zou je haar kunnen benaderen via sociale media. Je zou haar een berichtje kunnen sturen over iets dat ze gepost heeft, of je zou nu en dan een reactie onder een post kunnen achterlaten.

Groetjes
Kenshin
Ga gewoon een gesprek met haar aan zodat je haar beter leert kennen. Je kan anders ook een beetje bij haar vriendinnen vissen, of ze iemand leuk vind en wat haar type is.
Hoi

Je bent verliefd op een meisje in je klas, en vraagt je af of ze hetzelfde voor je voelt.

Dat ze regelmatig naar je kijkt, zou een teken kunnen zijn dat ze interesse in je toont. Je zou kunnen proberen om haar vaker aan te spreken, bijvoorbeeld met de vraag hoe haar weekend was.

Als je een gesprek wat spannend vindt, zou je haar kunnen benaderen via sociale media. Je zou haar een berichtje kunnen sturen over iets dat ze gepost heeft, of je zou nu en dan een reactie onder een post kunnen achterlaten.

Groetjes
Kenshin

bedankt
Je kunt proberen met haar in gesprek te komen als je niet in real life durft begin dan een gesprek op whats app en kijk hoe ze er op reageert als ze positief reageert kan je langzaam steeds meer naar het onderwerp liefde toe werken en zo vragen of ze jou leuk vindt hopelijk helpt dit advies x
Hoi dat heb ik ook met een jongen. Hij is zo leuk en zit voor me bij Nederlands maar ik durf hem niet aan te spreken.... als jij wel de moed hebt om haar aan te spreken zou ik zeggen gewoon doen en wees jezelf

Reageer