Vraag

Verliefd op een meisje..

  • 3 January 2019
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ja ja ik ben dus nieuw,

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje, zij is 15 en ik ook. Eigenlijk ken ik haar niet, ik heb haar een paar keer gezien dat wel. Ook heb ik haar instagram gevonden, maar ik durf haar niet te volgen. Ze ziet er zo leuk uit, maar ik weet niet wat ik moet doen... Ik durf gewoon niks te doen.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groetjes!

6 reacties

Hey welkom op deze website :)

Ik had ook een vriendin die iemand leuk vond zij was net zo bang als jij
En toen ging ik op haar account hem gewoon volgen en foto's liken en in gesprek komen ik deed net of zij het was ik zei;Hey jij ziet er ook niet verkeerd uit 🙂 Hij zei:Jij anders ook niet!
Ik zei:Klopt het dat ik je daar en daar laatst zag?\ Hij zei:Ja klopt!
Op een gegeven moment zei ik het tegen mijn vriendin (die toen net terug kwam van de winkels)
Dat ik een gesprek met hem had gehad en dat ik net deed alsof zij het was ze was in het begin kwaad maar toen ze de gesprekken las was ze blij (ze hebben nu verkering)

Wat ik wil zeggen met dit verhaal is dat je gewoon schijt moet hebben en gewoon volgen op insta en misschien word het wat of misschien niet,Je komt er pas achter als je actie onderneemt :)
Succes!
Hartstikke lief dat je dit reageert op mijn topic, maar weet je wat het gewoon is ik ben geen doener.. Ik heb nooit schijt.. Het grote probleem is dat ik dingen gewoon niet durf..

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid forum
Hey welkom op deze website :)

Ik had ook een vriendin die iemand leuk vond zij was net zo bang als jij
En toen ging ik op haar account hem gewoon volgen en foto's liken en in gesprek komen ik deed net of zij het was ik zei;Hey jij ziet er ook niet verkeerd uit 🙂 Hij zei:Jij anders ook niet!
Ik zei:Klopt het dat ik je daar en daar laatst zag?\ Hij zei:Ja klopt!
Op een gegeven moment zei ik het tegen mijn vriendin (die toen net terug kwam van de winkels)
Dat ik een gesprek met hem had gehad en dat ik net deed alsof zij het was ze was in het begin kwaad maar toen ze de gesprekken las was ze blij (ze hebben nu verkering)

Wat ik wil zeggen met dit verhaal is dat je gewoon schijt moet hebben en gewoon volgen op insta en misschien word het wat of misschien niet,Je komt er pas achter als je actie onderneemt :)
Succes!


perfect wingman/winggirl!
Soms moet je niet nadenken en gewoon doen! Ik weet dat het lastig is maar wat is het ergste dat er kan gebeuren? Wat is erger nu vast blijven zitten met deze emoties of haar gewoon gaan volgen en een gesprek aangaan? Ook als je afgewezen word heb je het geprobeerd. Weer een ervaring voor in je broekzak!

Als je het echt niet durft te doen kan je ook oefenen met een hele simpele oefening. Zeg gedag tegen voorbijgangers, gewoon een simpele "Hallo" of "Goedemorgen" als je langs iemand loopt op straat. Het ergste dat kan gebeuren is dat ze je negeren, en jij word een stuk beter in het aanspreken van mensen. Het lijkt misschien klein en onnozel maar het werkt echt. Hoe vaker je het doet hoe minder eng en makkelijker het gaat.

Veel succes!

Hey welkom op deze website :)

Ik had ook een vriendin die iemand leuk vond zij was net zo bang als jij
En toen ging ik op haar account hem gewoon volgen en foto's liken en in gesprek komen ik deed net of zij het was ik zei;Hey jij ziet er ook niet verkeerd uit 🙂 Hij zei:Jij anders ook niet!
Ik zei:Klopt het dat ik je daar en daar laatst zag?\ Hij zei:Ja klopt!
Op een gegeven moment zei ik het tegen mijn vriendin (die toen net terug kwam van de winkels)
Dat ik een gesprek met hem had gehad en dat ik net deed alsof zij het was ze was in het begin kwaad maar toen ze de gesprekken las was ze blij (ze hebben nu verkering)

Wat ik wil zeggen met dit verhaal is dat je gewoon schijt moet hebben en gewoon volgen op insta en misschien word het wat of misschien niet,Je komt er pas achter als je actie onderneemt :)
Succes!
perfect wingman/winggirl!


Misschien een domme vraag maar wat is een wingman/winggirl?
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Een wingman is iemand die je helpt of motiveert bij het versieren van vrouwen. Als je een wingman hebt gevonden kunnen jullie elkaar helpen door bijvoorbeeld de obstakels in een groep vrouwen bezig te houden zodat de ander zijn doelwit kan versieren.

Reageer