Skip to main content
Vraag

verliefd op een meisje

• December 8, 2025
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

tirol fan
Forum|alt.badge.img

hoi,

ik ben verliefd op een meisje bij de muziek vereniging (ik ben zelf een jongen), hoe kan ik erachter komen of zij ook zo over mij denkt, en wat kan ik hiermee doen dat ik op haar verliefd ben.

met vriendelijke groet Tirol fan

7 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 8, 2025

Hoi,

Probeer misschien ff n goede band op te richten en misschien gaat het vanzelf gebeuren en wanneer je deze al hebt kan je misschien via via vragen of het ook bij haar hetzelfde gevoel geeft.

Groetjes,

ghast

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 8, 2025

Hey

Eerst ga ik even een klein beetje off topic, omdat ik je naam zag tirol fan, ik hou ook erg van Tirol  ( ik dacht ff leuk weetje over mezelf zeggen) en dan nu weer on topic:

Je bent verliefd op iemand uit een muziek vereniging. Ben je bevriend met haar of praten jullie nooit? Als jullie bevriend zijn is het best makkelijk om er achter te komen of ze je leuk vind. Speel truth or dare en als ze truth zegt vraag  je wie is je crush ( dikke kans dat ze op iem anders een crush heeft) Als ze niemand zegt is er een kans dat ze de waarheid spreekt, maar is er ook een dikke kans dat ze jou leuk vind maar dat niet durft uit te spreken. 

Als jullie nooit spreken wordt het een stuk moeilijker, je zou langzaam aan het gesprek met haar moeten aangaan en zo hopelijk een vriendschappelijke basis leggen. Als dit gelukt is (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het) dan kan je de vorige stappen doen en zo proberen er achter te komen of ze je leuk vind. 

Vind ze je niet leuk, dan moet je dat accepteren en vooral niet pushen!

Hopelijk had je er wat aan

Liefs anymoymous

tirol fan
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 9, 2025

ik ben wel vrienden met haar

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

Hey,

Je moet gewoon wat closer worden, als ze zich goed doet bij jou gaat ze dat ook zeker willen tonen. De beste manier, vind ik persoonlijk, is online sturen. Je kan zo een goede band opbouwen zonder dat er andere mensen stomme opmerkingen maken. Als je merkt dat ze ook veel over haarzelf verteld betekent dat ze wel interesse in jou heeft. Speel dan zoals Anymoymous al aangaf Truth of Dare, en vraag het gewoon. En wat er ook gebeurd geef haar de tijd.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Hoi, je zou een briefje kunnen schrijven waarin je vertelt dat je haar leuk vind en/of dat je vraagt of ze een keer zou willen afspreken. Dan zie je haar alleen zonder andere bekende, als ze aangeeft dat ze dit niet wilt of nog niet. (Dat zie je denk ik wel aan haar reactie), dan kan je ook gewoon proberen het gesprek op gang te houden en zo erachter komen of er iets in zit of niet. Als je dan merkt dat ze kort, ongeïnteresseerd of gevoel loos misschien reageert dan zou je daar uit op kunnen maken dat ze niet geïnteresseerd is in je en dan misschien ook niet als vriend.

Heel veel succes en ga het vooral ontdekken en doe waar jij je goed bij voelt. De liefde is apart maar leuk en bijzonder. 

Groetjes, Lucas

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 29, 2025

Hallo tirol fan, ik had een paar vragen. Hoe oud ben jij en hoe oud is dat meisje? Wat voor soort muziekinstrument speel jij en zit je bij bijvoorbeeld een strijkers, symfonie of blazersorkest?

Groetjes Viola Lover

tirol fan
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 3, 2026

@ViolaLover ik ben 14 zij is 13, *****Ik speel koper.

tekst aangepast door de kindertelefoon ivm mogelijke persoonsgegevens