Vraag

Verliefd op een jongen uit de klas

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Badge

Hoiii

Ik ben verliefd op een jongen bij mij in de klas.

Ik ben nogal verlegen en ik durf niet zomaar te flirten. Ook laat hij niet merken dat hij misschien verliefd op mijn zou kunnen zijn. 

En o, ja: hij is nogal een van de populairdere jongens uit de klas en ik ben nogal niet een populair meisje

Kan iemand mij tips geven? 

Alvast bedankt,

J tje


3 reacties

Hi! 

als je verliefd bent is het niet altijd makkelijk om daadwerkelijk een stap te zetten en er voor te gaan, geloof mij, heb ik ervaring mee ;)

maar wat een goede tip is, is om soms voorzichtig contact met hem te maken. je kunt bijvoorbeeld vragen of hij die ene aantekeningen voor je heeft of huiswerk of zoiets! (niet te opdringerig, maar gewoon af en toe een appje sturen)

je kunt ook bij gym zorgen dat je bij hem in het groepje komt (als je docent om-en-om leerlingen aanwijst voor de groepjes, precies zo gaan zitten dan jullie bij elkaar in het groepje komen 😉😅). 

zo ga je steeds meer bij hem opvallen en krijgen jullie wie weet wel wat meer contact! 

nou kan het zijn dat het alsnog niet uitpakt, maar geloof mij, treur daar niet te lang over, want je mist dan de kans om hele leuke andere jongens te ontmoeten die jou wel hartstikke zien zitten!!

ik hoop dat je hier wat aan had!

liefs

Hey!

Aangezien de jongen vrij populair is, zul je net iets meer moeten doen dan vragen stellen over dingen in verband met school. Jongens houden er in het algemeen van dat het eerste contact met een meisje heel spontaan is, en niet persé gericht is naar de jongen zelf.

Bijvoorbeeld: de leerkracht vraagt je iets, en je geeft een grappige opmerking. Zo val je onmiddellijk bij hem in het oog (en de rest van de klas), en zal hij al meer de neiging hebben om later een gesprek met je te starten.

 

Iedere jongen houdt van een meisje met humor, pit, enthousiasme, dus als je deze eigenschappen naar voor laat komen, ben ik zeker dat je op zijn minst bevriend zal worden met hem.

 

RandomDude
xx

Ey 

 

als je een jongen leuk vind is moet je een beetje geïnteresseerd in hem zijn. Vraag subtiel naar zijn hobbies en als hij je dat verteld dan kan je een beetje doorvragen. Als hij blijft vertellen zonder dat jij doorvraagt dan is ie ook geïnteresseerd in jouw (dit zegt nog niet dat ie je leuk vind). En probeer oogcontact te maken als je met m praat en naarmate je meer gesprekken gaat voeren probeer een beetje lichamelijk contact te maken zoals een boks of een highfive. Ook kan je als ie in je klas zit en je naast hem staat en met hem meekijkt bijvoorbeeld een hand op zijn schouders leggen. En je kan proberen grapjes tegen hem te maken want “achter elk geintje zit een seintje” en als het niks word kun je het ook afdoen als een geintje. Daarnaast (mischien wel het belangerijkste) geef hem een complimentje zeg bijvoorbeeld dat hij er goed uitzien vandaag en kijk hem daarbij in zijn ogen aan. Probeer hierbij wel gemeende complimenten te leveren want als je elke dag zegt wat zit je haar leuk valt het effect een beetje weg.

 

veel suc6 

 

JoeJoe

Reageer