Vraag

verliefd op een jongen maar hij heeft een vriendin

  • 8 March 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Sinds een paar maanden ben ik helemaal verliefd op een jongen! We zaten bij elkaar in de klas in groep 1 en 2! Maar sinds een tijdje heeft hij een vriendin. Zelf vind ik dit een beetje jammer maar gun hem het allerbeste. De enige momenten dat we elkaar zien is in de sportschool (wat niet heel vaak is) hij begroet me altijd alleen word ik daarna heel rood! Laatst was hij jarig en ik feliciteerde hem en ik kreeg als reactie “dankjeee😘”. Ik durf alleen geen gesprek te starten maar wil dat wel heel graag waardoor we bijvoorbeeld vrienden kunnen worden. Hebben jullie misschien tips hoe k dit moet aanpakken


2 reacties

Badge

Meisje F,

Zoals ik lees, ben jij verliefd op een jongen die je jaren geleden kende/hebt leren kennen. Hij heeft een vriendin, en jij gunt hem dat van harte. Alleen durf je geen gesprek te starten om een beginnende vriendschappelijke relatie te krijgen. 
 

Wat ik in deze situatie zou doen, is gewoon bijvoorbeeld hoi zeggen. Verder een gesprek maken met standaard dingen, zoals ‘hoe gaat het?’. Na een paar minuten begin je met andere vragen, zoals ‘Wat zijn je hobby’s?’ of ‘Wat is je lievelingseten?’. Zo kun je steeds verder het gesprek uitbreiden. Je moet het niet te snel willen. Begin rustig aan en na een paar weken zo gechat te hebben, zal er zeker een vriendschap zijn. Maar wordt niet te aanhankelijk. Tip van mij😉

 

~ Raphyboyy

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy

Ik heb zelf niet heel veel ervaring hiermee ofzo, maar ik zal proberen wat tips te geven😜❤. 

Misschien kan je in de sportschool een gesprek beginnen. Ik zou dan in het begin over sporten praten, omdat dat iets is wat jullie gemeen hebben. Je kan hem natuurlijk ook op Whats app benaderen, dat is misschien wat minder spannend voor je. Ik zou dus wel beginnen over iets dat jullie gemeen hebben ofzo, waar jij makkelijk over kan praten, maar hij ook interesse in heeft. 

Zolang hij een vriendin heeft neem ik aan dat je in dat opzicht niet heel veel kans maakt, maar stel dat gaat uit, en jullie kennen elkaar dan al beter...😜

Heel veel succes ermee, ik hoop dat je hier wat mee kan!

 

Greetzzz Daniëlle 

Reageer