Verliefd op een jongen EN meisje????

  • 4 March 2024
  • 0 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Oke hoe doe ik dit nou weer overkomen..😅

 

Hoi!! Rode vogel (meisje12) hier!

Oke, laat ik beginnen.

Voor een paar maanden al, ben ik verliefd op een jongen (S), ik ken hem al lang en heb al eerder op mijn profiel over hem gesproken.

Helaas, is hij met de verandering van de middelbare school best verandert, en we praten niet echt veel meer.

Maar- ik vind hem nogsteeds leuk denk ik, elke keer dat ik naar hem kijk krijgl ik nogsteeds een glimlach op mn gezicht en ik voel me heel blij wanneer ik in de buurt van hem ben.

 

En nu, ben ik ook op een meisje(R)...Laat ik hiermee beginnen om te zeggen dat ik weet dat ik ook op meisjes val, dus dit is niet precies iets helemaal nieuws.

Ik kon R niet zo lang, we ontmoette elkaar pas toen ik in de eerste kwam, maar al toen wou ik vriendinnen met haar worden.  Laatst kwam ik er achter dat ze een ferrari fan is. Ik zelf niet, maar een vriendin van mij wel.

Ik kwam er daarbij ook achter dat wanneer ik er over vraag, dat ze dan glimlacht en zenuwachtig (flustered) wordt. Ik vind het zo lief hoe ze is en nu praten we veel meer. Ik flirt heel soms, en ik vind het echt leuk met haar.

 

Wat moet ik doen?! Ik weet niet eens of ze op meisjes valt.. :(


0 reacties

Geen reactie

Reageer