Vraag

Verliefd op een jongen die ik heb leren kennen via internet

  • 7 October 2018
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben in maart dit jaar een jongen leren kennen die ik heel leuk vind. In het begin dacht ik dat ik hem maar stom vond en na een aantal maanden en na hem een keer te hebben gezien, ben ik er achter gekomen dat ik op hem verliefd ben. Hij woont ook vrij ver van mij waar ik het wel moeilijk mee heb maar zou het toch willen proberen. Ik heb hem verteld dat ik hem leuk vind en toend zei hij dat we moeten afwachten, maar ik mis hem echt soms reageert hij niet of negeert hij mij en dan ben ik bang dat ik iets verkeerd heb gezegd. Ik heb hem ook gevraagd of hij mijn vriendje zou willen zijn en toen heeft die gezegd dat hij het ook moeilijk heeft met de afstand. Ik hou echt van hem en weet niet wat ik moet doen. Moet ik hem maar gewoon loslaten of moet ik blijven vechten voor een relatie die er misschien wel misschien niet komt?

3 reacties

Jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Je kan jezelf niet dwingen om niet meer iemand leuk te vinden. Persoonlijk zou ik toch proberen het relatie aspect weg te laten, een afstand is inderdaad een grote brug en om om die reden niemand anders leuk te kunnen ontmoeten is misschien een beetje stom. (Je weet nooit of het iets wordt)
Heyy,

Ik zou ten eerste tegen hem zeggen dat jij bang bent dat je stomme dingen zegt.

Je moet zelf kiezen wat je gaat doen maar ik zal wat ideeën vertellen wat je kan doen.
  • Je kunt als hij jou leuk vind voor hem blijven vechten
  • Als hij jou niet leuk vind kun je ook voor hem blijven vechten maar dat hoefd niet, je kunt dan ook met hem contact blijven houden maar meer niet.
  • Je kunt ook niets doen en het laten zoals het nu is.
Sucses
Als hij jou ook leuk vind kan je het proberen.

Ik denk dat hij de afstand lastig vind en misschien vind hij het ook een beetje spannend om verkering te neemen misschien wel. Om juilie vriendschap. Niet te eindigen (mocht het dan uit gaan) ik zou het goed met hem. Overleggen en zeggen dat je het wel waard vind om te proberen 👍🏻

Suc6 en plezier❤️

Reageer